جاباما
۱۲۱۷۵۱۳
۱۱۹
۱۱۹
پ

انریکه: بازی با پرتغال بیش از حد دشوار شد

انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا مدعی شد تیمش مقابل پرتغال بیش از اندازه شرایط دشواری داشته است.

ورزش سه: تیم ملی اسپانیا در اولین مسابقه خود در لیگ ملت های اروپا در خانه با نتیجه ۱-۱ در مقابل پرتغال متوقف شد. جمهوری چک حریف بعدی تیم لوئیس انریکه در بازی روز یکشنبه است و سرمربی تیم ملی اسپانیا مدعی شد قبل از شروع جام جهانی قطر، شرایط تمام بازیکنان تیمش را به صورت چرخشی ارزیابی خواهد کرد.

لوییس انریکه گفت: "بیش از حد معمول شرایط دشواری را متحمل شدیم. در این مسابقه متوجه شدم که حفظ ریتم تیمی برای ۹۰ دقیقه سخت است و احتمال دارد شانس پیروزی را از دست بدهیم. اما من فکر می کنم اسپانیا در این مسابقه خود بازی کردم. بازیکنان با اراده فراوان با گرما و خستگی فصل کنار آمده اند و ما تلاش می کنیم از همه بازیکنان در بازی های آینده استفاده کنیم.

انریکه: بازی با پرتغال بیش از حد دشوار شد

فضای داخل استادیوم، تشویق هواداران و نگرش بازیکنانم بسیار خوب بود و من این روحیه تیمی را دوست دارم. اکنون زمان بهتر شدن فرا رسیده و خواهیم دید که در چه مواردی می توانیم پیشرفت کنیم. تحمل فشار برای 90 دقیقه سخت بود و من در کل راضی هستم. ما می توانستیم در مقابل پرتغال برنده شویم و البته ممکن بود شکست هم بخوریم.

عملکرد آلوارو موراتا؟ او در ترکیب اسپانیا و رده باشگاهی خوب عمل می کند. او بازیکنی گلزنی بوده و اگرچه ویژگی های عجیب و غریبی از خود در زمین ارائه نمی دهد، اما مهره ای مفید بوده و به درد تیم می خورد. آنسو فاتی نیز می تواند در درازمدت به ما کمک کند. من چیزی که از این بازیکن در تمرین می بینم دوست دارم. البته آنسو فاتی هنوز از ریتم لازم برخوردار نیست و البته این طبیعی نیز است. اما من سرمربی هستم و شما باید در این مورد به من اعتماد کنید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج