۱۲۱۷۹۲۵
۳ نظر
۲۱۳
۳ نظر
۲۱۳
پ

تاثیر عمده کمک خارجی در قهرمانی استقلال

مربی سابق تیم فوتبال استقلال می‌گوید گابریل پین تاثیر بسیار زیادی در قهرمانی استقلال داشته است.

ایسنا: فرشاد ماجدی، مربی سابق استقلال درباره قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت در بیست و یکمین فصل از رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این قهرمانی را به باشگاه استقلال، هواداران و کادر فنی تبریک می‌گویم. آن‌ها با تلاش خود توانستند مقام قهرمانی را به دست بیاورند و رکورد شکست‌ناپذیری باارزشی را برای خود کسب کنند. بازیکنان و کادر فنی یکدل بودند و این دلیلی بود که این قهرمانی برای آبی‌ها به دست آمد.

او درباره تاثیر گابریل پین در روند فنی استقلال و قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ایشان مربی بزرگی هستند و از کارنامه‌ ایشان مشخص است که تجربه بسیار زیادی دارند و به نظر من ایشان تاثیر زیادی در قهرمانی داشتند. او در تاکتیک و استراتژی تیم توانستند تاثیر خود را بگذارد و به نظر من درصد بالای قهرمانی استقلال به خاطر وجود پین در کادر فنی استقلال بوده است.

ماجدی درباره روند حضور دستیاران خارجی در فوتبال ایران گفت:‌ در بعضی از زمان‌ها مربیان خارجی به دردمان خورده است. زمانی یورگن گده در فوتبال ایران حضور داشت و توانست تاثیر زیادی در روند فوتبال ایران داشته باشد و گابریل پین از این قاعده مستثنی نیست و این مربی ایتالیایی تاثیر بسیار قابل توجهی در فوتبال ما داشته است.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر حضور دستیاران خارجی در گسترش فوتبال ایران تاثیرگذار بوده است؟ گفت: به نظر من حضور آن‌ها تاثیر بسیار قابل توجهی در روند فوتبال ما داشته است. برخی از آن‌ها توانستند تجارب خودشان به خوبی سرمربی‌ها منتقل کنند و مشاوران خوبی بودند و در روند تیم‌ها و بهبود عملکرد تیم‌ها موفق بوده‌اند. این نیست که فقط ما باید دستیار ایرانی داشته باشیم و یک موقع‌هایی است که باید از تجارب مربی خارجی استفاده کرد.

او در ادامه افزود: نمی‌توان گفت ۱۰۰ درصد باید به مربیان خارجی بها داد؛ منظور من این است وقتی مربی ایرانی نمی‌تواند به سرمربی کمک کند، باید از تجارب مربی خارجی بهره برد و از آن‌ها کمک گرفت. به نظر من در مقام سرمربی‌گری، افراد خارجی کمی توانستند موفق عمل کنند اما در مقام کمک مربی، اگر بشود از تجارب افراد خارجی استفاده کرد، به نظر من اتفاق بهتری رخ خواهد داد. به عنوان مثال برانکو، سرمربی موفقی بود اما یورگن گده در مقام کمک مربی عملکرد بهتری داشت و دستیار خیلی خوبی بود.

ماجدی در پایان گفت: یکی از مسائلی که باعث هرج و مرج زیاد در روند تیم می‌شود، این است که خیلی از تیم‌ها سریع دست به تغییر مربی و کادر فنی می‌زنند. ما اگر بتوانیم جابجایی‌ها را کم کنیم،‌ می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چقدر شما استقلالیها بدبختین که حتی حاضر نیستی نامی از برانکوی بزرگ بیاری.

    • تاج بزرگ

      برانکوی دلال منظورته

    • اس اس جهانی شده ..لنگی روانی شده

      قهرمانی استقلال به برانکو چه ربطی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج