۱۲۱۸۰۷۹
۱ نظر
۲۳۷۵
۱ نظر
۲۳۷۵
پ

اولین تصاویر پیکه و شکیرا بعد از جدایی

زوج سرشناسی که به تازگی از هم جدا شده اند بعد از این جدایی در یک مکان در کنار هم دیده شدند

خبرورزشی: پس از اعلام جدایی خود در روز شنبه، شکیرا و جرارد پیکه با هم در ملاءعام ظاهر شدند، هرچند این بار جدا از هم و مثل دو غریبه. این زوج سابق برای تماشای رقابت پسر بزرگ‌شان، میلان، در یک تورنمنت بیسبال به جمهوری چک سفر کردند.

خواننده سرشناس و فوتبالیست بارسلونا برای حمایت از پسرشان میلان که این هفته در یک تورنمنت بین المللی بیسبال شرکت می‌کند در هلوبوکای جمهوری چک هستند.

روزنامه اسپانیایی «ال پریدیکو» که پاپاراتزی‌های خود را مامور پیگیری اخبار پیکه و شکیرا کرده با تصاویری اختصاصی در گزارش خود اینطور نوشته: «رابطه دوستی شکیرا با پیکه مسلماً در حال حاضر در بهترین حالت خود نیست، اما آن‌ها به خاطر فرزندان‌شان سعی می‌کنند ظاهر قضیه را خوب جلوه دهند و در بعضی مکان‌ها همزمان حضور داشته باشند.»

شکیرا در عکس‌هایی که از مسابقات جمهوری چک منتشر شده آرام به نظر می‌رسد. او سعی می‌کند لبخند بزند و دوستانه ترین جنبه خود را به طرفدارانی که به او نزدیک می‌شوند نشان دهد، در حالی که به نظر می‌رسد پیکه کمی دورتر است.

این تصاویر نشان می‌دهد که، با وجود اینکه این دو نفر از نظر فیزیکی در یک مکان هستند، هر کدام به تنهایی و جدا از یکدیگر مثل دو غریبه حضور دارند و از هرگونه تماس با یکدیگر اجتناب می‌کنند، حداقل به صورت علنی.

میلان که ۸ سال سن دارد، یکی از اعضای تیم کاتالونیا است که در مسابقات بیسبال زیر ۱۰ سال سوپرکاپ شرکت کرد. در رقابتی ۲۴ تیمی که از روز پنجشنبه آغاز شد، این تیم به مقام چهارم دست یافت. تیم میلان در گروه خود اول شد، اما در دومین بازی خود در روز یکشنبه شکست خورد و این شکست مانع از حضور پسر بزرگ شکیرا و پیکه روی سکوی مسابقات شد.

اولین تصاویر پیکه و شکیرا بعد از جدایی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به نظر من. توی این. جدایی. پیکه بیشتر. ضرر. کرد. اگر. شکیرا. بچه ها. رو هم بگیره. دیگه. صد در صد. برنده شده شکیرا همین الان هم. خواستگار. زیاد. داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج