۱۲۱۸۲۰۳
۴ نظر
۶۸
۴ نظر
۶۸
پ

کارگرجم: استقلال ظرفیت حفظ قهرمانی را دارد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال به اندازه‌ای ظرفیت دارد که فصل آینده هم بتواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

خبرگزاری مهر: جدایی فرهاد مجیدی آن هم بلافاصله پس از قهرمانی آبی پوشان در فصل بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر تبدیل به چالش جدیدی پیش روی آبی پوشان شد تا کام آنها پس از قهرمانی روزهای زیادی شیرین نماند.

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: در یک جمله باید گفت استقلال فصل کم نوسانی را پشت سر گذاشت و شایسته قهرمانی بود. بدیهی است تیمی که در ۲۰ هفته پایانی فصل صدرنشین باشد و در تمام طول فصل شکستی تجربه نکند شایسته قهرمانی است.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص جدایی فرهاد مجیدی پس از قهرمانی بیان داشت: بستگی دارد به این اتفاق از چه زاویه‌ای نگاه کنیم. شاید خیلی‌ها از جدایی مجیدی ناراحت شده باشند که باید به آنها حق داد؛ چون مصلحت استقلال را در نظر می‌گیرند و خداحافظی سرمربی پس از قهرمانی می‌تواند به تیم وارد کند. اما اگر به این موضوع از زاویه نگاه مجیدی نگریسته شود شاید بتوان به او هم حق داد. مگر تا به حال چقدر پیش آمده که یک مربی ایرانی خارج از ایران پیشنهاد کار گرفته باشد؟ بد نیست به نیمه پر لیوان نگاه کنیم و تصورمان این باشد که مجیدی بتواند این راه را برای مربیان جوان ایرانی باز کند.

کارگرجم در خصوص انتخاب سرمربی جدید و جانشین مجیدی خاطرنشان ساخت: ترجیح می‌دهم در این رابطه به مدیریت باشگاه اعتماد کنم؛ چون مدیریت تاکنون نشان داده کارش را خوب بلد است. بدیهی است که انتخاب من هم از بین مربی داخلی و خارجی مربی خارجی است. اما منوط به اینکه مربی خارجی در سطح استقلال به این تیم بیاید.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: این استقلال حتی در صورت تغییر کادر فنی باز هم ظرفیت دفاع از عنوان قهرمانی و تکرار آن را دارد. کافی است تا اسکلت تیم حفظ شده و به منظور ترمیم در برخی نقاط بازیکنانی به تیم اضافه شوند. در این صورت و اگر یک مربی کار بلد و باتجربه به تیم اضافه شود، این تیم در فصل آینده هم می‌تواند قهرمان شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ،،خخخ

    • ناشناس

      همین قهرمانی رو مدیون داوران هستین قهرمانی بعدی رفت تا ده سال بعد

    • m.k

      توهم زده...

    • پرسپوليس ۶×۵

      ...و کارگر جم بعد از گفتن این جملات ، از این که خودش خنده اش نگرفت تعجب کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج