۱۲۱۸۴۳۲
۹ نظر
۲۲۵
۹ نظر
۲۲۵
پ

اختر: مجیدی با احساسات هواداران بازی کرد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم جواد نکونام در میان مربیان نسل جدید، بهترین است.

خبرگزاری تسنیم: ادموند اختر درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: مجیدی با رفتن از استقلال با احساسات چهل میلیون جوان بازی کرد. کار فرهاد از نظر حرفه‌ای مشکلی نداشت و حق طبیعی‌اش است که امکانات و پول خوب بگیرد اما او فراموش کرده که طرفداران فوتبال در ایران حرفه‌ای نبوده و احساسی هستند.

وی ادامه داد: مگر می‌شود تیمی بعد از سال‌ها قهرمان شود و سرمربی‌اش ۲۴ ساعت بعد عزم رفتن کند؟! او حتی اجازه نداد هواداران استقلال ۲۴ ساعت بابت قهرمانی خوشحال باشند. فرهاد همانطور که در دوران بازی هم فوتبالیست بزرگی نبود، در دوران مربیگری هم نشان داد که مربی بزرگی نیست. نباید یادش برود که استقلال باعث شد فرهاد مجیدی شود. همیشه گفته‌ام ما بازیکنان و مربیان استقلال هیچ منتی نمی‌توانیم بر سر هواداران بگذاریم، چون اگر بازی یا مربیگری کردیم پولش را گرفتیم و استفاده‌مان را برده‌ایم.

مهاجم پیشین استقلال درباره وضعیت نیمکت این تیم اظهار داشت: نظرم این است که در حال حاضر یک مربی خارجی خوب و نامدار می‌تواند به استقلال بیاید و کار را جمع کند اما آمدن یک مربی خارجی بزرگ و توانمند زمان‌بر است. بحث هزینه‌ را که کنار بگذاریم، مربی خارجی‌ای که بخواهد یک‌ماه مانده به مسابقات بیاید یا ۲۰ روز مانده به بازی‌ها کارش را شروع کند، به درد استقلال نمی‌خورد. این تیم قهرمان لیگ برتر شده و باید به سرعت برای حضور قدرتمند در فصل آینده استارت بزند.

اختر درباره بحث‌هایی که درباره انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید مطرح است، تأکید کرد: همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم جواد نکونام از میان مربیان نسل جدید فوتبال ایران بهترین است. از نظر من امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام تنها گزینه‌های ایرانی هستند که می‌توانند در استقلال کار کنند. قلعه‌نویی که با گل‌گهر تمدید کرده و حضورش منتفی است. فقط می‌ماند جواد نکونام که سوابق فراوانی دارد و توانمند است.

وی افزود: نکونام فوتبالیست بزرگی بوده و بیشترین بازی ملی را در کارنامه دارد. او افتخارات متعددی در امور باشگاهی و ملی دارد و در مربیگری هم موفقیت‌هایی کسب کرده است. از همه مهمتر اینکه نکونام کارش را دوست دارد و برای آن وقت می‌گذارد. او هرجا بوده موفق بوده و این مزیت‌های بزرگی است.

اختر عنوان کرد: امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد سریع باشد. آجورلو در فصل گذشته نشان داد که مدیر خوبی است. در استقلال سابقه نداشته میزان پرداختی به اعضای تیم اینقدر کامل و خوب باشد اما او چنین کاری را در فصل گذشته انجام داد. از او خواهش می‌کنم هر تصمیمی که در ذهن دارد به سرعت بگیرد چرا که تیم نیاز به استارت زدن برای فصل جدید دارد. دلخوشی هواداران این است که موفقیت های استقلال تداوم داشته باشد. به خاطر فرهاد مجیدی ۲ جام حذفی را در سال‌های گذشته از دست دادیم. امیدوارم سرمربی به سرعت انتخاب شود تا کام هواداران مثل دو سه روز گذشته تلخ نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیهان از کرمانشاه

      خدایش راست میگی فرهاد مجیدی مثله دخترها رفتار می کن دیگه هیچوقت برنگرده

    • علی

      چقدر؟
      ۴۰ میلیون هوادار ؟؟؟
      نکنه بهشون نگفتید قهرمانشون کردند ۳۰ میلیون موندند تو غار ؟

    • ناشناس

      هرکس دیگه هم جای مجیدی باشد همین کار را می کند باز دمش گرم که تمام تلاشش را برای استقلال کرد

    • ناشناس

      چند میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سرخ ترین

      کیسع کشا کجا چرا سکوت🤣🤣🤣🤣🤣🤣آخی فرنازززز شاهی

    • ناشناس

      ۳۰ میلیون لنگیا هیتن

    • ناشناس

      ۸۰ میلیون لنگی

    • ناشناس

      مو پلاستیکی

    • ناشناس

      نه لنگ 80 میلیون هوادار داره خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج