۱۲۱۸۴۴۸
۴۳۷
۴۳۷
پ

باارزش‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا کیست؟

در تازه‌ترین ارزیابی مرکز مطالعات ورزشی CIES،کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌ سن ژرمن به عنوان باارزش‌ترین فوتبالیست دنیا اعلام شد.

ورزش سه: مرکز مطالعات ورزشی CIES در تازه‌ترین ارزیابی خود نام کیلیان امباپه را به عنوان باارزش‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا اعلام کرد. در این فهرست وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در رتبه دوم و ارلینگ هالند گلزن نروژی که اخیرا به منچسترسیتی پیوسته در رتبه سوم قرار دارد.

این گزارش ارزش فعلی کیلیان امباپه را ۲۰۰ میلیون یورو ارزیابی کرده است. به این ترتیب او با اختلاف نسبت به وینیسیوس و هالند رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

ارزش ارلینگ هالند در این ارزیابی ۱۵۰ میلیون یورو ارزیابی شده و این دو برابر مبلغی است که منچسترسیتی اخیرا برای خرید ستاره نروژی به باشگاه سابق او بوروسیا دورتموند پرداخت کرد.

تنها ستاره‌های شاغل در لیگ برتر انگلیس که توانسته‌اند به جمع ۱۰ نفر برتر این فهرست راه یابند بعد از ارلینگ هالند، فیل فودن و روبن دیاس از منچسترسیتی و لوئیس دیاز از لیورپول هستند.

البته اگر امباپه اخیرا قرارداد جدید سه ساله‌ای با پاری سن ژرمن امضا نکرده بود به احتمال زیاد نام او در صدر فهرست باارزش‌ترین بازیکنان دنیا قرار نمی‌گرفت.

با اینکه در بین ۱۰ رتبه اول نام چهار بازیکن لیگ برتری دیده می‌شود اما در بین ۱۰۰ فوتبالیست باارزش دنیا ستاره‌های شاغل در این لیگ حرف اول را می‌زنند و از این ۱۰۰ رتبه ۴۱ رتبه را به خود اختصاص داده‌‌اند. برای مثال چهره‌هایی مثل جیدون سانچو و برونو فرناندس از منچستریونایتد، میسون ماونت و کای هاورتز از چلسی، بوکایو ساکا از آرسنال و ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول در ۲۵ رتبه اول قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج