۱۲۱۸۹۱۲
۲ نظر
۷۱۱
۲ نظر
۷۱۱
پ

دانیال قرمز شد، بقیه سپاهان هم در راهند!

دانیال اسماعیلی‌فر با عقد قراردادی ۲ساله به پرسپولیس پیوست. ظاهرا کار انتقال سروش و سجاد هم خوب پیش رفته و پرسپولیس حتی ولسیانی را هم می‌خواهد

روزنامه همشهری: پرسپولیس روز گذشته از سومین خرید خودش برای فصل جدید رونمایی کرد؛ دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهان. این بازیکن در فصل گذشته طبق آمارهای متریکا به‌عنوان بهترین مدافع راست لیگ و یکی از ۳بازیکن برتر فصل انتخاب شد و حالا قرار است به‌مدت ۲فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. در سال‌های گذشته هم بحث حضور این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان تهرانی مطرح بود ولی این اتفاق سرانجام روز گذشته عملی شد تا این بازیکن ۲۹ساله بعد از حضور در تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان، حالا بازی در پرسپولیس را هم تجربه کند.

   جنگ هواداران پرسپولیس و سپاهان

بعد از رسمی شدن حضور اسماعیلی‌فر در پرسپولیس، این موضوع با واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران 2 تیم همراه شده است. مسئله مهم، اعتراض هواداران پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی است چرا که اکثر آنها بر این عقیده‌اند که کیفیت فنی رامین رضاییان بالاتر از اسماعیلی‌فر است و کادر فنی سرخ‌ها بدون درنظر گرفتن مسائل فنی، درنهایت باعث جدایی رضاییان از پرسپولیس شدند. از طرفی هواداران سپاهان هم از این موضوع به‌شدت ناراحت هستند که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، تضعیف سپاهان را در پیش گرفته و خواهان جذب 4بازیکن این تیم است. هواداران سپاهان به این موضوع هم اشاره کرده‌اند که پرسپولیس با هزینه هنگفت دنبال جذب بازیکن است، هر چند که قسمت مهمی از ناراحتی آنها هم به‌دلیل کناره‌گیری محرم نویدکیا و از دست دادن ستار‌ه‌های این تیم است.

    انتخاب عجیب برای خط دفاع

بعد از توافق با دانیال اسماعیلی‌فر، حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با گئورگی ولسیانی مدافع فصل گذشته سپاهان هستند. مذاکرات جدی پرسپولیسی‌ها با این بازیکن ادامه دارد، ولی طرفین درباره مسائل مالی هنوز به توافق نرسیده‌اند. ولسیانی یک انتخاب عجیب از سوی یحیی گل‌محمدی است چرا که این بازیکن فصل خوبی را در سپاهان پشت سر نگذاشت، درواقع پاشنه آشیل سپاهان در فصل گذشته خط دفاعی بود ولی حالا کادر فنی سرخ‌ها دنبال این بازیکن هستند.

    شهباززاده به یحیی قول داده است؟

پرسپولیس سروش رفیعی از سپاهان را هم جذب خواهد کرد ولی یکی از مواردی که گل‌محمدی به باشگاه تأکید کرده، جذب سجاد شهباززاده است. در 2 روز گذشته این شایعه هم ایجاد شده که شهباززاده به یحیی برای آمدن به پرسپولیس قول داده و حتی با انتقال دانشگاهش به تهران، آماده عقد قرارداد با پرسپولیس است. این در حالی است که باشگاه سپاهان به شکل جدی در تلاش است تا شهباززاده را حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      منتظر ترقه های بعدی هستیم

    • ناشناس

      سپاهانیایادتون باشه پارسال باپرسپولیس سرمغانلوچه کردین،همیشه شعبون،یه بارهم رمضون،چیزی که عوض داره گله نداره جونم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج