۱۲۱۹۲۳۹
۲۳۵
۲۳۵
پ

استقلال دنبال گزینه خارجی، با چند فاکتور خاص

باشگاه استقلال در تلاش است تا در هفته آینده سرمربی جدیدش را انتخاب کند.

ورزش سه: استقلالی‌ها بعد از برگزاری جشن قهرمانی، هرگز تصور نمی‌کردند فرهاد مجیدی به این سرعت تصمیم به جدایی بگیرد. حالا استقلال را برای انتخاب جانشین فرهاد با چالش سختی مواجه کرده است. استقلال به مدت یک هفته با جواد نکونام به عنوان اصلی‌ترین گزینه مذاکره کرد ولی در نهایت با پاسخ منفی این مربی مواجه شد تا کار برای مدیران این باشگاه سخت‌تر شود. روز گذشته هم رضا عنایتی سرمربی فصل قبل هوادار با مصطفی آجورلو نشستی را برگزار کرد و این در حالی است که عنایتی در حال حاضر تنها گزینه استقلال در بین مربیان داخلی است.

استقلال اما به شکل جدی با چند مربی خارجی هم در حال مذاکره است که البته مذاکرات ابتدایی حتی قبل از اینکه نکونام به مدیران باشگاه پاسخ منفی بدهد، آغاز شده بود. استقلال اما برای انتخاب سرمربی خارجی چند فاکتور را مدنظر قرار داده و بر همین مبنا با چند مربی خارجی در حال مذاکره است. طبق صحبت‌هایی که با یکی از مسئولان استقلال داشتیم، یکی از مسائلی که استقلالی‌ها در اولویت قرار داده‌اند این است که سبک مربیگری فرد مورد نظر با سبک بازی این تیم همخوانی داشته باشد و مسئله مهم دیگر این است که مبلغ قراردادش هم معقولانه باشد. آنها دنبال گزینه‌ای هستند که رزومه خوب به علاوه تجربه رقابت پرفشار در یک لیگ فوتبال را داشته باشد. 

استقلال در حال حاضر استخدام یک مربی خارجی که شرایط مورد نظر آنها را داشته باشد، به عنوان یک هدف مهم در نظر گرفته است و باید دید مذاکرات مدیران باشگاه با گزینه‌های مورد نظر به کجا ختم خواهد شد. از طرفی رضا عنایتی هم به عنوان گزینه ایرانی در لیست استقلال قرار دارد و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا هر چه زودتر تکلیف سرمربی را مشخص کنند.

معرفی چند بازیکن جدید

یکی از مسائلی که نگرانی هواداران را در پی داشته، عدم جذب بازیکن جدید است. با این حال باشگاه استقلال به شکل فشرده با چند بازیکن لیگ برتری در تماس است و از باشگاه هم خبر می‌رسد که مدیران استقلال با چند بازیکن هم به توافق رسیده‌اند و تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. از طرفی مذاکره با بازیکنانی که قراردادهایشان به اتمام رسیده هم آغاز شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج