۱۲۱۹۲۹۱
۳۴۷
۳۴۷
پ

سه نسخه فتوکپی از کروس؟ نه، جالب نیست

تونی کروس می‌گوید مزیت خط میانی رئال مادرید تنوع آن است و سه نسخه فتوکپی از او خط هافبک خوبی نخواهد ساخت.

ورزش سه: تونی کروس، ستاره آلمانی بازی‌ساز رئال مادرید، می‌گوید مزیت خط هافبک رئال تنوع آن است و حضور سه نسخه فتوکپی از او خط میانی پرقدرتی نخواهد ساخت. کروس در فصلی که گذشت با پشت سر گذاشتن مصدومیت به ستاره اصلی خط هافبک رئال تبدیل شد و نقش مهمی در قهرمانی سفیدپوشان در لالیگا و چمپیونزلیگ داشت.

کروس که در خط میانی رئال‌ در کنار لوکا مودریچ و کاسمیرو بازی می‌کند معتقد است این سه بازیکن مکمل یکدیگر هستند و مزیت خط میانی رئال همین تنوع است. کروس می‌‌گوید اگر سه نسخه یکسان از او در این خط بازی می‌کرد رئال به هیچ وجه خط میانی پرقدرتی نمی‌داشت.

کروس در مصاحبه با نشریه آلمانی کیکر در پاسخ به سوالی درباره رابطه‌اش با مودریچ و کاسمیرو گفت:" قدرت خط میانی رئال قبل از هر چیز به خاطر کیفیت بازیکنان آن است. در وهله دوم، هر کدام از ما ویژگی‌های دو هافبک دیگر را دقیقا می‌شناسد و طوری بازی می‌کند که بهترین نتیجه بدست بیاید. سه نسخه فتوکپی از تونی کروس؟ نه، این اصلا موثر نخواهد بود. ما در زمین مکمل هم هستیم و می‌خواهیم با هم بازی کنیم و موفق باشیم. ما تیم بزرگی در کنارمان داریم که پشت سر ما به خوبی دفاع می‌کند و در مقابل ما موقعیت خلق می‌کند".

شیرین‌ترین قهرمانی با پیراهن رئال

ستاره آلمانی رئال در پاسخ به این سوال که بهترین قهرمانی رئال از دید او کدام بوده گفت:" اولین جام قهرمانی که در سال ۲۰۱۶ با رئال بدست آوردم برایم باارزش‌ترین است. یکی از دلایلی که آن دوران تصمیم گرفتم به رئال منتقل شوم قهرمانی در چمپیونزلیگ با این باشگاه بزرگ بود. هدفی که آن شب محقق شد. آن قهرمانی برایم از قهرمانی چمپیونزلیگ با پیراهن بایرن باارزش‌تر بود چرا که فینال بایرن را به دلیل مصدومیت از دست دادم و در نتیجه آن قهرمانی برایم نصفه نیمه بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج