۱۲۱۹۳۰۲
۱ نظر
۱۹۰
۱ نظر
۱۹۰
پ

فرانسه-اتریش: خروس‌ها با برد میانه‌ای ندارند

فرانسه در دیدار مقابل اتریش موفق شد با گل کیلیان امباپه در دقایق پایانی از شکست گریخته و از این مسابقه یک امتیاز بدست بیاورد.

ورزش سه: دو تیم فرانسه و اتریش از ساعاتی پیش در چارچوب مرحله گروهی لیگ ملتهای اروپا به مصاف هم رفتند. این دیدار به میزبانی اتریش و در ورزشگاه ارنست هاپل آغاز شد. فرانسه دو دیدار اول خود در گروه A رقابتها را با یک شکست و یک تساوی به پایان رسانده بود و برای حفظ شانس صعود نیاز به پیروزی مقابل اتریش داشت.

فرانسه در نیمه اول بر خلاف پیش‌بینی‌ها نتوانست تیم برتر میدان باشد و برتری خود را به رقیب تحمیل کند. استرالیا با یک بازی حساب‌شده توانست فرانسه را اسیر حرکتهای تاکتیکی خود کند و به ستاره‌های بزرگ فرانسه اجازه‌ای برای استفاده از فضاهای خالی ندهد. فرانسه چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم درصد بالایی از مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی نتوانست از آن به نفع خود حداکثر استفاده را ببرد.

تیم میزبان بود که در دقیقه ۳۷ از یک ضدحمله حداکثر استفاده را برد. لایمر در پایان ضدحمله توپ را به وایمن رساند و او با ضربه‌‌ای دقیقه گل اول بازی را برای اتریش به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و خروس‌ها نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

فرانسه-اتریش: خروس‌ها با برد میانه‌ای ندارند

کیلیان امباپه در نیمه اول روی نمیکت ذخیره‌ها نشته بود و لحظاتی بعد از گل اتریش دوربینها او را در حالی نشان دادند که ناراحتی از چهره‌اش می‌بارید.

امباپه که در نیمه دوم از روی نیمکت بلند شده و وارد زمین شده بود در نهایت ناجی فرانسوی‌ها از شکست شد. او در دقیقه 83 موفق شد گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. نتیجه‌ای که تا پایان پابرجا ماند تا فرانسه از این بازی هم تنها موفق به کسب یک امتیاز شود.

فرانسه-اتریش: خروس‌ها با برد میانه‌ای ندارند

فرانسه اولین بازی خود در مرحله گروهی را مقابل دانمارک برگزار کرده و شکست خورده بود. خروس‌ها در بازی دوم خود مقابل کرواسی به تساوی رسیدند و در مقابل اتریش هم یک تساوی دیگر دشت کردند. شاگردان دیدیه دشان حالا به بازی هفته آینده خود مقابل کرواسی امیدوار هستند تا شاید بتوانند اولین پیروزی‌شان در لیگ ملتها را کسب کنند. فرانسه سپس تا ماه سپتامبر فرصت استراحت دارد و در آن زمان دو بازی مقابل اتریش و دانمارک برگزار خواهد کرد تا پرونده مرحله گروهی لیگ ملتها بسته شود.

جالب اینجا است که فرانسه در جام جهانی قطر هم در مرحله گروهی با دانمارک همگروه است. همان دانمارکی که هفته گذشته موفق شده بود شاگردان دشان را 2-1 شکست دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم

      ایول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج