۱۲۱۹۳۵۲
۱۸۸
۱۸۸
پ

این قانون به درد لیگ برتر نمی‌خورد

مربی آلومینیوم از سهولت کار با مهدی رحمتی سرمربی این تیم می‌گوید.

ورزش سه: وحید فاضلی که در نیم فصل اول در مقطعی کوتاه به عنوان کمک در تراکتور حضور داشت در اواخر فصل مربیگری را در آلومینیوم کنار مهدی رحمتی ادامه داد .

وی در مورد فصلی که گذشت به خبرنگار ما گفت: باید در ابتدا بگویم با توجه به بندهایی که در قرارداد آقای رحمتی و عملی شدن تمام قول و قرارهایی که به باشگاه داده بودند قراداشان اتوماتیک وارد تمدید شد و منتظر مدیریت جدید هستیم تا برنامه هایی که یک ماه پیش آقای رحمتی به باشگاه داده بود را به مرحله اجرا در بیاوریم . فکر کنم در کل موفق شدیم تغییر مثبتی در تیم ایجاد کنیم و زحمات کادرفنی قبلی را ادامه دهیم و مشکلاتی که در آن مقطع برای تیم پیش آمده بود را توانستیم تا حدودی رفع کنیم و تیم به یک شرایط آرام و شخصیت خوبی برسد‌. خدا را شکر به فینال جام حذفی رسیدیم و تیم را از رتبه دوازدهم به هشتم آوردیم. البته به نظرم هفتم شدیم چون ما به لحاظ تفاضل گل از ذوب آهن بالاتر بودیم . از نظر من قانون بازی برابر به نظر من برای صعود تیم ها به لیگ های بالاتر مناسب است نه لیگ برتر.

این قانون به درد لیگ برتر نمی‌خورد

وی ادامه داد: برای ادامه کار منتظر هستیم ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. باید نفراتی که از تیم قبل نیاز داریم قراردادشان تمدید شود و لیست هم آقای رحمتی حدود یک ماه پیش به باشگاه داده و با توجه به مشخص شدن مدیریت باشگاه جذب نفرات جدید هم صورت می گیرد. جا دارد از آقای محرابی به خاطر زحماتی که کشید تشکر کنم و همچنین به آقای رجائیان که در هیئت مدیره حضور داشت تبریک می گویم. ایشان هم یک آدم کاملا فوتبالی است، امیدوارم مدیریت جدید هم در این جایگاه موفق باشد و قدم مثبتی برای استان مرکزی و شهر اراک برداشته شود.

فاضلی در مورد اینکه چرا ترجیح می دهد بیشتر کنار رحمتی کار کند  توصیخ داد: آقای رحمتی هم مثل خودم از مربیان جدید مملکت هستند. تفکراتمان به هم نزدیک است و خدا را شکر در طول این دو تجربه ای که داشتیم اتفاقات مثبتی برایمان افتاده هم در شهر خودرو تیم را با آن شرایط که تحویل گرفتیم تک رقمی کردیم و تیم آلومینیوم اراک که خیلی ها به کادر ما ایمان نداشتند و شک داشتند شکشان را به یقین تبدیل کردیم و توانستیم تغییرات مثبتی در آن تیم ایجاد کنیم. شکل تیمی خوبی داشتیم و با کمک مدیریت و هواداران توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

فاضلی یادآور شد: امیدوارم هواداران آلومینیوم در مقطعی که گذشت از ما راضی باشند و در ادامه راه آن ها را کمک کنیم تا آلوم اراک را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج