۱۲۱۹۷۸۵
۷۴
۷۴
پ

شکست ایران مقابل الجزایر در نیمه اول

تیم‌های ملی ایران و الجزایر در نیمه نخست با یک گل به نفع الجزایر خاتمه یافت.

ایسنا: تیم‌های ملی ایران و الجزایر در نیمه نخست با یک گل به نفع الجزایر خاتمه یافت.

شکست ایران مقابل الجزایر در نیمه اول

تیم ملی فوتبال ایران و الجزایر از ساعت ۲۲:۵۰ در ورزشگاه القطر در شهر دوحه به میدان رفتند که این دیدار در نیمه نخست با شکست یک بر صفر شاگردان اسکوچیچ همراه بود.

ریاض بن عیاد در دقیقه ۴۳ برای الجزایر گلزنی کرد.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه هفت، روی اشتباه امیر عابدزاده در مهار شوت بازیکن الجزایر، توپ بعد از دفع ناقص این دروازه‌بان، جلوی خط شش قدم افتاد اما قبل از باز شدن دروازه، حسینی توپ را از روی خط دور کرد. الجزایر همچنان تیم هجومی‌تر بود و در دقیقه ۱۴، شوت فنی رشید غزال، بازیکن بشیکتاش از کنار دروازه عابدزاده به بیرون رفت. در دقیقه ۱۵، عابدزاده باز هم مرتکب اشتباه شد و در حالی که بازیکنان تیم ملی توپ را مشایعت می‌کردند، از دروازه خارج شد و نتوانست توپ را هم دفع کند تا حسینی توپ را از مقابل دروازه خالی ایران دور کرد. عابدزاده سومین اشتباه را هم در خروج از دروازه داشت و باز هم دروازه تیم ملی با خطر مواجه شد اما در آخرین لحظه خود این بازیکن، با دستان خود سرعت توپ را گرفت تا حسینی جلوی باز شدن دروازه خالی ایران را بگیرد.

رشید غزال مجددا در دقیقه ۲۰ در موقعیت مناسب شوت‌زنی بود که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.بالاخره ایران جواب این حملات را داد، علیرضا جهانبخش از مقابل محوطه جریمه شوت زد که ضربه او کم دقت بود و توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۴۱ بازیکن الجزایر در موقعیت گلزنی بود که او در مقابل محوطه شش قدم، سایه توپ را زد.

در دقیقه ۴۳ بالاخره دروازه ایران باز شد و روی تعلل خط دفاعی، ریضا بن عیاد دروازه عابدزاده را گشود.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب الجزایر: آنتونی ماندریا، احمد توبه، عبدالقادر بدران، محمد امین توقای، حکیم زیدادکه، اسماعیل بن ناصر، آدم زرقان، عبدالقادر قادری، بلال براهیمی، ریاض بن عیاد، رشید غزال.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج