۱۲۱۹۸۰۲
۴۳۳
۴۳۳
پ

ژاپن جای ایران را در آسیا خواهد گرفت؟

نتایج اخیر تیم ملی والیبال ایران به عنوان تیم نخست آسیا و تیم ملی والیبال ژاپن به عنوان تیم دوم آسیا نشان می‌دهد که ژاپن برنامه بسیار خوبی برای والیبال خود ریخته و به دنبال اهداف بزرگ است.

ایسنا: نتایج اخیر تیم ملی والیبال ایران به عنوان تیم نخست آسیا و تیم ملی والیبال ژاپن به عنوان تیم دوم آسیا نشان می‌دهد که ژاپن برنامه بسیار خوبی برای والیبال خود ریخته و به دنبال اهداف بزرگ است.

ژاپن جای ایران را در آسیا خواهد گرفت؟

تیم ملی والیبال ایران که در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال شرکت کرده است، در بازی چهارم خود در این رقابت‌ها مقابل ژاپن شکست خورد. باتوجه به بازی‌های اخیر انجام شده نگاهی به ۱۰ دیدار اخیر این دو تیم خواهیم انداخت.

ژاپن جای ایران را در آسیا خواهد گرفت؟

تقابل ۱۰ دیدار اخیر تیم ملی والیبال ایران و ژاپن نشان می‌دهد که هر تیم به ۵ پیروزی دست یافته‌است با این تفاوت که بردهای ژاپن در سال‌های اخیر بیشتر از ایران بوده و این زنگ خطری برای والیبال ایران است. حضور چهره‌هایی مانند نیشدا ۲۲ ساله در ژاپن نشان می‌دهد که این تیم جوانانی دارد که با برنامه‌ریزی موفقیت‌های بزرگی را برای خودشان رقم زده‌اند.

قطعا والیبال ایران باتوجه به جوانگرایی باید برنامه‌ریزی کند و طبق آن از تمام ظرفیت‌های موجود بهره گیرد. تیم ملی والیبال ژاپن در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ نشان داد که پرقدرت ظاهر شده است و برای این تیم بازی‌های آسیایی آنچنان مهم نیست؛ نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این بوده که جوانان والیبال ایران امروز نیاز به برنامه ریزی دارند و عدم ثبات مدیریت فدراسیون و تصمیم‌های اشتباه می تواند تیم ملی والیبال ایران را به تیمی عادی تبدیل کند تا ایران مانند گذشته آرزوی یک ست گرفتن از ژاپن و دیگر تیم‌های آسیایی را داشته باشد.

برنامه ریزی درست و ملزم شدن به پاسخگویی به تصمیمات گرفته شده باتوجه به فاصله کم تا المپیک پاریس باید یکی از اهدافی باشد که داورزنی و فدراسیون والیبال آن را پیگیری کنند تا حداقل ایران نگران جایگاه خود در آسیا نباشد! همچنین ثبات مدیریتی تا المپیک پاریس می‌تواند به تیم ملی والیبال ایران و بازیکنان جوان این تیم کمک بزرگی کند.

پیش از این (مردادماه ۱۴۰۰) رسانه‌های ژاپنی از برنامه ریزی دقیق این تیم برای المپیک ۲۰۲۴ خبر داده و برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس خط و نشان کشیده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج