۱۲۲۰۰۷۵
۸۶۶
۸۶۶
پ

اشتباهات مرگباری که اسکوچیچ را لب مرز اخراج رساند!

دراگان اسکوچیچ این روزها شدیدا مورد انتقاد قرار دارد.

خبرآنلاین: شکست ایران مقابل الجزایر موقعیت اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی را شدیدا متزلزل کرده است. سرمربی کروات از زمان انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی هرگز تا این حد زیر تیغ انتقادات نبوده و این روزها منتقدین شدیدا نسبت به عملکرد او در ماه‌های اخیر ناراضی هستند.

اسکوچیچ از زمانی که سرمربی ایران شده بارها تلاش کرده به همه نشان دهد مربی مقتدری است و نظم و انضباط برای او در اولویت است اما در عمل رفتارهای متناقضی داشته است. او مهدی طارمی را به خاطر یک توییت از تیم ملی خط می‌زند اما روی حاشیه محمدحسین کنعانی‌زادگان چشم می‌بندد و نه‌تنها این مدافع را به تیم ملی دعوت می‌کند که در ترکیب اصلی هم بازی می‌دهد. عجیب‌تر آن که کنعانی‌زادگان پس از دعوت شدن به اردوی اخیر تیم ملی از سوی کمیته اخلاق از اردو اخراج شد و سرمربی تیم ملی هم نتوانست کاری کند تا مشخص شود او در تصمیم‌گیری‌های تیم ملی هیچ قدرتی ندارد. از طرفی اسکوچیچ در ماجرای استقلالی‌ها هم بسیار ضعیف عمل کرد نتوانست این موضوع را مدیریت کند و به خاطر همین هم شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت.

تصمیم‌گیری‌های سرمربی کروات در حوزه فنی هم ابهامات بسیاری داشته و مثلا خیلی‌ها هنوز دلیل استفاده از امید نورافکن در قلب خط دفاعی را نمی‌دانند. مدافع سپاهان فصل قبل در سمت چپ خط دفاعی یکی از بهترین‌های لیگ بود ولی اسکوچیچ مقابل الجزایر او را در مرکز دفاع آزمایش کرد که با شکست هم مواجه شد. این در حالی است که نورافکن در همان دقایقی که مدافع چپ بود یک پاس گل داد و با توجه به حضور نفراتی چون غلامی، آقاسی و دیگر نفرات در اردو آزمایش او در پست دفاع وسط کمی عجیب بود. اتفاقی که مقابل کره جنوبی هم برای عارف غلامی رخ داد و او که ذاتا یک مدافع وسط چپ‌پاست در سمت راست مقابل ستاره‌ای چون هئونگ مین سون قرار گرفت و عملکرد ضعیفی داشت.

اسکوچیچ تا به امروز در مقابل ضعف فدراسیون فوتبال هم واکنش درستی نداشته و طوری رفتار می‌کند که انگار همه چیز روی روال است. او در تمام این مدت فقط یک استوری علیه فدراسیون گذاشت و و حتی به وعده برگزاری کنفرانس مطبوعاتی هم عمل نکرد. با توجه به تمام این اتفاقات به نظر می‌رسد ماجرای ایویچ پیش از جام جهانی ۱۹۹۸ در حال تکرار است با این تفاوت که این بار سرمربی تیم ملی خودش با تصمیمات اشتباهی که گرفته مقدمات برکناری‌اش را فراهم کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج