۱۲۲۰۰۹۸
۹۰
۹۰
پ

فرکی: مقصر وضعیت تیم ملی، فدراسیون است

مربی سابق تیم ملی در مورد دیدار با الجزایر و نگرانی‌های پیرامون تیم در مسیر جام جهانی صحبت کرد.

ایلنا: حسین فرکی در خصوص دیدار ایران مقابل الجزایر اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود و با وجود اینکه تیم ملی ما عملکردش جای انتقاداتی داشت ولی در کل برگزاری این بازی را به خودی خود به فال نیک می‌گیرم. الجزایر تیم قدرتمندی است و در فوتبال آفریقا افتخارات زیادی دارد و حالا سوای اینکه حریف مناسبی برای ما بود یا نه و اینکه شبیه به رقبای ما در جام جهانی هست یا نه ولی در کل برگزاری این بازی بهتر از برگزار نکردنش بود و یک محکم جدی خوردیم و نباید هم زیاد نگران اشکالات بود و بازی تدارکاتی برای پیدا کردن همین اشکالات است.

وی در مورد انتقاداتی که به اسکوچیچ در چینش نفراتش خصوصاً بازی به برخی بازیکنان در پست غیر تخصصی مثل نورافکن شده، گفت: قبول دارم که اشکالات این چنینی وجود دارد و نورافکن هم در پست دفاع میانی جواب نداد ولی خب شما محدودیت‌های موجود را هم در نظر بگیرید که تیم ملی در این بازی کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده را به عنوان دو مدافع میانی اصلی خود در اختیار نداشت و حسینی را هم یک نیمه بازی داد و دستش در پست دفاع میانی بسته بود ولی انتقادات و اشکالاتی وجود دارد که باید رفع شود.

مربی سابق تیم ملی در مورد نگرانی از وضعیت فنی تیم ملی که می‌گویند ممکن است در جام جهانی باعث یک شکست بزرگ شود، خاطرنشان کرد: نه، به نظرم نباید انقدر بدبین باشیم و بگوییم می‌رویم آنجا و آبروریزی خواهد شد. به هر حال محدودیت‌ها و اشکالاتی وجود دارد که نباید در آن مربی و بازیکنان را مقصر بدانیم و وقتی بازی تدارکاتی برای تیم ملی برگزار نمی‌شود ایراد از تیم ملی نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال باید به این مسائل رسیدگی کنند. اگر مشکلاتی وجود دارد و نیاز به هماهنگی و کمک گرفتن از مقامات سیاسی مثل وزارت امور خارجه دارند باید این هماهنگی ها را هم انجام دهند و در هر صورت من فدراسیون را مقصر وضع موجود می‌دانم.

فرکی در ادامه گفت: اینکه فدراسیون فوتبال ایران هم به نوعی روی هوا است و وضعیتش مشخص نیست به تیم ما در مسیر جام جهانی آسیب می‌زند. رئیس فدراسیون نداریم و هیات رئیسه هم مشغول دعواهای خودشان در این مدت بودند و تیم ملی تا حدی به حال خودش رها شده بود. امیدوارم در ادامه چند بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم و با آمادگی مناسب راهی جام جهانی شویم.

وی در مورد بازگشتش به لیگ برتر توضیح داد: فعلاً چند پیشنهاد بوده است ولی خیلی جدی نیست و تا زمانی که جدی نشود نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج