۱۲۲۰۱۰۳
۵۷۸
۵۷۸
پ

گلر استقلالی؛ بازیکن لیگ برتر یا ستاره تبلیغاتی!

قاعدتا انتظار داریم یک فوتبالیست خوب را مشغول هنرنمایی در زمین بازی ببینیم، اما این قاعده در مورد بسیاری از بازیکنان ایرانی رعایت نمی‌شود.

همشهری‌آنلاین: قاعدتا انتظار داریم یک فوتبالیست خوب را مشغول هنرنمایی در زمین بازی ببینیم، اما این قاعده در مورد بسیاری از بازیکنان ایرانی رعایت نمی‌شود.

این یعنی عملکرد آنها در زمین مسابقه چندان چنگی به دل نمی‌زند، اما مدام در رسانه‌ها حضور دارند و طوری حرف می‌زنند که انگار بهترین بازیکن جهان هستند.

یک مصداق شش‌دانگ در این مورد رشید مظاهری است؛ گلری که از اواسط حضورش در تراکتور تا آن جدایی جنجالی، حضور در استقلال، درگیری با محمود فکری، اختلاف نظر با فرهاد مجیدی و بعد هم حضور ناموفق در سپاهان فقط و فقط نمره منفی گرفته، اما همچنان در قامت یک ستاره موفق و کارآمد مصاحبه‌های آنچنانی انجام می‌دهد.

تازه‌ترین مصاحبه‌ای که از رشید منتشر شده حاوی نکات عجیبی است. او که بلافاصله بعد از حضور در سپاهان با تمجید از سبک بازی این تیم کلی به مجیدی طعنه زده بود، حالا گفته با فرهاد مشکلی ندارد و اگر او بخواهد حتی حاضر است به الاتحاد کلبا برود! آدم واقعا متحیر می‌ماند که در ذهن این بازیکنان چه می‌گذرد و با خودشان چه فکری می‌کنند. جایی که باید با هم خوب تا می‌کردید و موفق می‌شدید آن بساط «اره بده و تیشه بگیر» را راه انداختید، حالا که از هم دور هستید با این ادبیات حرف می‌زنید؟ خب اصلا رفاقت و باورهای شما چه اهمیتی برای مردم دارد؟ هوادار مایل است کیفیت بالای بازیکن را در زمین ببیند که از این نظر وضع یکی مثل رشید مظاهری در سال‌های اخیر واقعا تعریفی نداشته است؛ گلری که مدت‌هاست فقط از او مصاحبه می‌بینیم و بس.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج