۱۲۲۰۱۵۲
۱ نظر
۸۹
۱ نظر
۸۹
پ

سلطانی: فنایی عملکرد بدی نداشت

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: مربی دروازه‌بانان این تیم عملکرد بدی نداشته است.

ایسنا: بهروز سلطانی درباره شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار کرد: با جدایی حامد لک و حضور علیرضا بیرانوند الان باز هم پرسپولیس فقط یک دروازه‌بان مطمئن دارد و این موضوع اصلا خوب نیست. پرسپولیس باید همیشه دو دروازه‌بان مطمئن داشته باشد تا اگر مشکلی پیش آمد از آن‌ها استفاده کند. حامد لک هم تا وقتی که رادوشویچ حضور داشت خوب بود اما وقتی که تنها شد دیگر آن عملکرد خوبش را نداشت. چون در این شرایط دروازه‌بان اطمینان خاطر دارد که به عنوان بازیکن فیکس بازی می‌کند. الان هم بیرانوند اگر قرار باشد تنها بماند مطمئنا دچار مشکل می‌شود. من واقعا نمی‌دانم پرسپولیس چرا حامد لک را از این تیم کنار گذاشت. او قرارداد داشت و می‌توانست بماند و کارش را ادامه بدهد و در کنار بیرانوند به پرسپولیس کمک کند. اگر هم الان این اتفاق رخ داده پرسپولیس باید دروازه‌بانی در سطح بیرانوند جذب کند که در کنارش حضور داشته باشد.

او در ادامه درباره جدایی داوود فنایی و عملکرد او در پرسپولیس هم گفت: من عملکرد داوود فنایی را خیلی بد نمی‌بینم. البته بعد از جدایی از پرسپولیس برایش پیام تبریک فرستادم که جواب مرا نداد. همیشه از او حمایت کرده‌ام. در هر حال پرسپولیس الان مربی دروازه‌بانان خودش را کنار گذاشته و به دنبال گزینه جدیدی است. به جای این که بخواهند بروند یک خارجی بیاورند و به او حقوق دلاری بدهند، بهتر است از همین گزینه‌های داخلی که سال‌ها در پرسپولیس کار کرده‌اند استفاده کنند. مثلا چرا نباید کسی سراغ بهروز سلطانی بیاید که سال‌ها در این تیم کار کرده است. دلال‌ها الان به دنبال گزینه‌های خود هستند تا او را به پرسپولیس بیاورند. من به برزیل رفته‌ام و در آن‌جا دوره‌های خودم را دیده‌ام اما الان از من استفاده نمی‌کنند. شاید آقای گل‌محمدی از من خوشش نیاید اما به هر حال از نظر فنی دوره‌های خودم را دیده‌ام.

سلطانی در ادامه درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات و حضور بازیکنانی چون دانیال اسماعیلی فر و مرتضی پورعلی گنجی هم گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده‌اند. باید ببینیم باشگاه آیا می‌تواند گزینه‌های بعدی مد نظر سرمربی تیم را جذب کند یا نه؟ به هر حال یحیی گل‌محمدی بازیکنانی را برای حضور در پرسپولیس درخواست کرده که باید جذب شوند. الان همه تیم‌ها نقل و انتقالات را خوب شروع کرده‌اند و باید در این شرایط پرسپولیس هم بتواند راه خودش را ادامه بدهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قوخازواره

      خخخخخخخخخ چراازمن دعوت نمیکنیدخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج