۱۲۲۰۳۷۷
۱۷ نظر
۳۶۵
۱۷ نظر
۳۶۵
پ

مایلی‌کهن: کی‌روش با چه هزینه‌ای چه مقامی آورد؟

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی روش در کلمبیا کار خاصی کرد؟ او در کلمبیا بابت نتایج بد رکورد زد.

ایلنا: محمد مایلی‌کهن در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر در دیدار تدارکاتی، اظهار داشت: راجع  به تیم ملی همیشه بازی‌هایش را با تعداد گل‌های زیاد برنده شده است! به همین دلیل انتظار دارند باز هم با تعداد گل بالا برنده شوندً  ما نباید در تدارکاتی هم شکست خوردیم؟! حالا فرانسه در گروهش تیم آخر جدول است الان آنجا مردم شام و نهار نمی خورند؟! ایتالیا هم که قهرمان اروپاست به جام جهانی صعود نکرده است مردم آنجا هم شام و نهار نمی‌خورند. آنها فوتبال ندارند ما فوتبال داریم!

وی در خصوص مطرح شدن نام کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: فکر می کنید تبلیغات  الکی است! می گفتند کی روش خیلی موفق بوده است آیا یک مقام در آسیا آورد؟ شما بررسی کنید با چه هزینه‌ای چه مقامی آورد؟ بعد تیم نسل ۹۶ پای نسلی که در اختیار کی روش بود به فوتبال اروپا باز شد. اما با آن نسل تیم ملی چه دستاوردی داشت؟

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: کی روش در کلمبیا کار خاصی کرد؟ او در کلمبیا بابت نتایج بد رکورد زد. او از کلمبیا فرار کرد وگرنه او را مانند اسکوبار به قتل می رساندند! یعنی ۴، ۵ و ۶ تاگل خورد. آمار و تاریخ را نمی توان تحریف کرد.  در مصر چه کاری کرد؟ آیا تیمش به جام جهانی رفت؟ در جام ملت‌های آفریقا آیا تیمش قهرمان شد؟ درست است فراموشی گرفتیم اما این موارد را می دانیم. کی روش عاشق این است که به ایران بیاید . نه تنها سرمربی تیم ملی بود بلکه نقش اصلی در بعضی مسائل مدیریتی هم ایفا می کرد.

مایلی کهن با اشاره به تغییر زمان  دیدار رییس جمهور قبلی و اعضای تیم ملی ایران، عنوان  کرد:  در زمان کی‌روش  قرار بود تیم ملی با رییس جمهور دیدار داشته باشد. کارلوس کی‌روش گفت ملاقات یک روز دیرتر انجام شود وگرنه در مراسم حاضر نخواهد شد. و همینطور هم شد. یعنی شرایط طوری پیش رفت که دفتر آقای رییس جمهور با کی روش هماهنگ کرد.

وی در خصوص انتقادات از اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر گفت: قطر برای اینکه در خانه خود تمرین نکند و تنوع در شرایط تمرینی به اسپانیا رفته . اما قطر بهترین امکانات  ورزشی جهان را دارد و امکانش بی نظیر است. حتی میزبان جام جهانی است. مگر کسی در قطر ۱۲ ظهر تمرین می کرده؟ آخر شب زیر نور تمرین می کردند.  اما انتقاداتی گفته می شود که بیشتر حرف است.

مربی پیشین تیم امید عنوان کرد: من در تیم امیدها بوده‌ام و شرایط این تیم را می دانم. اما در این دوره نفراتش نسبت به گذشته ضعیف‌تر بوده و   شاید در گزینش نفرات مشکل داشته اند. شما ۴ سال پیش که آقای خاکپور هدایت تیم ملی فوتبال را به عهده داشت ببینید تیم چه نفراتی داشته است. دانشگر، چشمی، علی کریمی، ارسلان مطهری، مهدی ترابی و محمدرضا اخباری و این نفرات حضور داشتند. به همین از نظر نفرات نسبت به گذشته ضعیف‌تر هستیم.

وی با اشاره به شناسایی استعداد مهدی ترابی گفت: مهدی ترابی جایی بازی نمی‌کرد و عضو تیم جوانان ایران بود. وقتی به ما گفتند که او در سایپا به میدان برود، بازی او را تماشا کردم. واقعا توانایی های زیادی داشت و عملکرد خیره کننده‌ای نشان داد.

مایلی کهن درباره خروج مجیدی از استقلال بلافاصه بعد از قهرمانی تصریح کرد: چه اشکالی دارد مجیدی به امارات رفت؟  لااقل بهترین نتایج تاریخ استقلال را گرفته است. به هر حال با توافق دو طرفه از استقلال جدا شد. امکانات آنجا قابل قیاس با ایران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      کی به ادمای تاریخ مصرف گذشته ای مث تو تریبون میده اخه.

    • علیرضا

      واقعا چرا کیروش؟ چون خیلی باکلاس رفتار میکرد،خودشو بالاتر میدید،خرج زیادی داشت برای همین طرفدار داشت ولی نتیجه که هیچ موفقیت هیچ و کلا تو جام‌جهانی با هر مربی هیچ کاری نمیکنن

    • وحید. ش

      واقعآ حرفت حقه

    • ناشناس

      به لبنانی باخت که در طول تاریخ به ما حتی یه گل هم نزده بود.طارمی هم شده بود دفاع

    • ناشناس

      چون دلال تیم لنگ نبود حق میگه

    • ناشناس

      مگه شما ها چکار کردین ویلموتستون چکار کرد اسکوچیچ چی

    • ناشناس

      در عوضش براتون درامدزایی کرد. همین تیم هم که الان دارید از صدقه سر کیروش دارید. با همین فرمون پیش برید چند سال دیگه مفتضح تر خواهید شد

    • ناشناس

      تو خواب هم نمیدیدم با ارزانتین و پرتقال و اسپانیا بازی کنیم اونم فقط با یک گل شکست بخوره یا با پرتقال مساوی کنیم

    • ناشناس

      احسنت بر حرف حق...

    • ناشناس

      حرفاش منطقیه.کی روش به چه دردمیخورد.ازگروهی بالانمیرفت وسبک بازی مزخرف وخنده دار

    • پرویز

      طرفدارهای کی روش فقط فقط فردوسی پور و پیشکسوتان کیسه هستند

    • ناشناس

      فقط این و بدونید احترام و بازی که تیم ملی تو دوره کی روش انجام میداد بهترین دوره فوتبال ما بود

    • ناشناس

      تو خوبی با اسکوچیچ

    • مرتضی

      حقیقیت واس کیسه کشا بدجور تلخ ظاهرا!!!۰🤔

    • ناشناس

      یکی از این بپرسه تو چکار کردی با بهترین نسل فوتبال ایران

    • ناشناس

      نظر منو بذار داداش، با من چه مشکلی داری؟؟

    • ناشناس

      کی روش نباشه گواردیولا باشه توان تیم ملی ایران همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج