۱۲۲۰۶۸۴
۳۳
۳۳
پ

گروسی: تکرار قهرمانی کار سختی است

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت کار سختی برای تکرار قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دارند.

ایسنا: محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت که هم‌چنان بدون سرمربی کار خود را پیش می‌برد، اظهار کرد: هم‌چنان اتفاق خاصی برای استقلال رخ نداده است. هر چقدر که بگذرد، کار برای استقلال سخت‌تر می‌شود. بهتر است مدیران استقلال اطلاع‌رسانی کنند تا هواداران از وضعیت باخبر شوند. مدیران استقلال تا این‌جای کار چراغ خاموش پیش می‌روند و همین هواداران را نگران کرده است اما امیدوارم آقای آجورلو و کادر مدیریتی بتوانند نتایج مورد نظر را به دست بیاورد.

او در ادامه درباره نقل و انتقالات استقلال گفت: الان می‌گویند تیم‌های دیگر بازیکنان خوب گرفتند اما به نظر من این بازیکنان جذب شده را استقلال بهترین‌هایش را دارد. استقلال در برخی نقاط نیاز به بازیکن دارد که آن هم باید با تایید سرمربی صورت بگیرد. به نظر من یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم‌ تمام کننده می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند.

گروسی در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی برای استقلال تاثیرگذارتر است یا مربی خارجی؟ گفت: مربی داخلی فشار بیش‌تری را به خاطر نتایج به دست آمده تحمل خواهد کرد و با این وجود اگر یک مربی خارجی باشد، می‌تواند تاثیر بیش‌تری داشته باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط موجود، آبی‌ها می‌توانند در فصل آینده مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشند؟ گفت: شاید قهرمان شدن راحت‌ باشد اما حفظ آن خیلی سخت‌تر است. استقلال برای حفظ قهرمانی باید سختی بیش‌تری متحمل شود و الان ۱۰۰ درصد هواداران به دنبال تکرار قهرمانی هستند. این مساله برای آبی‌ها دور از انتظار نیست و باید دید چه اتفاقاتی در آینده رقم می‌خورد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج