۱۲۲۰۸۹۷
۵ نظر
۷۱
۵ نظر
۷۱
پ

عربشاهی: کی‌روش فقط اسمش بزرگ است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر ملی‌پوشان به خودباوری لازم برسند، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

خبرگزاری میزان: ضیا عربشاهی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: بازیکنان لژیونر و نفرات خوبی در تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند، اما متاسفانه فدراسیون آنگونه که باید برای بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی داشته باشد، کاری انجام نداده است. البته نباید از آدم‌های کوچک که هم اکنون در فدراسیون مسئولیت دارند، انتظار بیشتر از این هم داشته باشیم.

وی افزود: فوتبال دیگر مثل گذشته نیست که تیم ها با یکدیگر فاصله زیادی دشته باشند. اگر ملی‌پوشان خودشان را باور داشته باشند، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به دور بعد صعود خواهند کرد. بازیکنان‌مان چیزی کمتر از فوتبال دنیا ندارند اگر شرایط روحی و روانی و فنی بالایی داشته باشند می‌توانند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند. باید ثابت کنند که بالاتر از فوتبال آسیا هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

*حداقل باید ۴ بازی تدارکاتی دیگر داشته باشیم

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با الجزایر عنوان کرد: تیم‌هایی که در گروه‌مان حضور دارند تیم‌های خیلی خوبی هستند و الجزایر تیمی نبود که شبیه تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا بازی کند. تیم ملی به خاطر عدم حضور نفرات اصلی در قلب دفاع این دیدار را به این تیم واگذار کرد. الجزایر تیم قدرتمندی است و بازی تدارکاتی خوبی بود که نفرات خط جلو و هافبک‌های ما خوب بازی کردند. باید با تیم‌های بزرگ و نفرات اصلی‌مان بازی کنیم، تا نقاط ضعف و قوت را بهتر آنالیز کنیم. باید با تیم‌هایی دیدار تدارکاتی داشته باشیم که بازی‌شان شباهت زیادی به بازی هم‌گروه‌هان باشد.

عربشاهی اضافه کرد: ۵ ماه تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده است و زمان به سرعت برای فوتبال ایران می‌گذرد. تیم ملی ایران آنچنان بازی تدارکاتی نداشته است، اما تیم‌های آسیایی دیگر حاضر در جام جهانی چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا برگزار کردند. حداقل باید ۴ بازی تدارکاتی دیگر داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف خودمان را پیدا کنیم. شرایط اردویی هم باید خوب باشد تا ملی‌پوشان در این اردوها به هماهنگی لازم و کافی دست پیدا کنند و تاکتیک‌های کادر فنی را به شکل ایده‌آلی در مسابقه به اجرا دربیاورند.

*متأسفانه فوتبال ایران دست مافیاست

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه اسکوچیچ نباید از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشته شود، تصریح کرد: بعد از باخت به کره‌جنوبی و الجزایر خیلی‌ها برای اسکوچیچ جبهه گرفتند. متأسفانه فوتبال ایران دست مافیاست و دلال‌ها دنبال منافع خودشان هستند تا مربی مورد نظر خودشان را به تیم ملی بیاورند. در روزهای اخیر از کی‌روش برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال نام برده می‌شود. کی‌روش فقط اسمش بزرگ است، اما اندازه‌ای که اسمش را بزرگ کردند، نیست. اسکوچیچ مربی کاربلد و آرامی است و متأسفانه برخی‌ها از این آرام بودنش سوء‌استفاده می‌کنند. اسکوچیچ باید خودش سرمربی تیم ملی در جام جهانی باشد و چند نفر پیشکسوت باید کنارش باشند تا بازیکنان از او حساب ببرند.

عربشاهی خاطرنشان کرد: به عنوان ملی‌پوش اسبق تیم ملی از وزارت امور خارجه تقاضا دارم تا در مهیا کردن بازی‌های تدارکاتی به تیم ملی کمک کنند. وزارت خارجه می‌تواند رایزنی‌ داشته باشد تا تیم ملی ایران با تیم‌های قدرتمند بازی تدارکاتی داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروز

      چرا فقط لنگیا از کیروش بد میگن؟

    • ناشناس

      نه اشتباه میکنی تو زیادی کوچکی ....

    • حسن

      چرا در خصوص آقای کیروش صحبت میکنی درباره گرونی صحبت کنی بهتره اقا ضیا

    • ناشناس

      👍

    • ناشناس

      🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج