۱۲۲۱۲۴۴
۵۹
۵۹
پ

همدانی: همدلی در تیم ملی وجود ندارد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از مدیریت آجورلو مطمئن هستم اما برخی‌ دوست دارند فضای استقلال را بد جلوه دهند.

خبرگزاری تسنیم: ستار همدانی درباره نگرانی هواداران استقلال از انتخاب نشدن سرمربی جدید و وضعیت نقل‌وانتقالات این تیم، اظهار داشت: از نوع مدیریت مصطفی آجورلو در یک سال اخیر متوجه شده‌ایم که او در سکوت کارش را پیش می‌برد، اما متأسفانه یکسری از آقایان که سودجو بوده و دنبال منافع خودشان هستند و می‌خواهند کار را خراب کنند. مطمئنم آجورلو موفق می‌شود و در این هفته اتفاقات خوبی برای استقلال می‌افتد.

وی با اشاره به کارشکنی برخی افراد برای استقلال تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند شرایط را بد جلوه دهند دنبال ناآرامی هستند. سرمربی قبلی رفته و بهترین کار این است که باشگاه انتخاب خوبی انجام دهد. اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده که نگرانی به وجود بیاید. همانطور که گفتم برخی‌ نگران منافع‌شان هستند و می‌خواهند فضای استقلال را بد جلوه دهند.

بازیکن پیشین استقلال در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: تیم با جذب سجاد شهباززاده در خط حمله تقویت شد. استقلال تیم خوبی در فصل گذشته داشت و نیاز به پلی میکر دارد.

همدانی گفت: مهم‌ترین مسئله حفظ مدیریت فعلی باشگاه است. شاید حضور آجورلو در فدراسیون فوتبال مورد بحث باشد اما این مدیریت باید بماند و کاری که شروع کرده را تمام کند.

همدانی در پایان درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی حضور در جام جهانی گفت:  تمرکز نداریم و اتحاد و همدلی که باید داشته باشیم تا در میادین بین‌المللی بجنگیم، وجود ندارد. اینها به فوتبال ما آسیب می‌زند. گروه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ آسان نیست و باید تدارک خوبی به لحاظ فنی و روحی - روانی ببینیم. بودن بچه‌ها کنار هم و شور و اشتیاق جام جهانی باید باعث شادمانی شود اما از بدنه فدراسیون گرفته تا پایین مشکل داریم. شکاف‌هایی که بین افراد وجود دارد باعث شده این مشکلات بوجود بیاید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج