جاباما
۱۲۲۱۳۱۱
۳۳۵
۳۳۵
پ

واکنش زیدان به دعوای تاریخی در جام جهانی

زین الدین زیدان، ستاره سابق تیم ملی فرانسه در مورد درگیری با مارکو ماتراتزی در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ صحبت کرده است.

ورزش سه: زین الدین زیدان، ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید پس از ضربه سر به سینه مارکو ماتراتزی در آخرین بازی دوران حرفه ای خود در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل ایتالیا، در وقت اضافه از زمین اخراج شد. در نهایت تیم ملی ایتالیا در غیبت زیدان و در ضربات پنالتی برابر فرانسه در برلین پیروز شد تا چهارمین و آخرین جام جهانی خود را به دست آورد. حالا زین الدین در یک برنامه پیش از پنجاهمین سالگرد تولد خود در تاریخ ۲۳ ژوئن در مورد مسائل مختلفی با تله فوت صحبت کرده است.

زین الدین زیدان در مورد این حادثه گفت: "من اصلا به کاری که انجام دادم افتخار نمی کنم، اما این دیگر بخشی از گذشته من و داستان تمام شده است.

واکنش زیدان به دعوای تاریخی در جام جهانی

پنالتی چیپ در فینال جام 2006 مقابل ایتالیا؟ دقایق ابتدایی بازی بود و فکر می کردم هنوز فرصت کافی تا پایان مسابقه وجود دارد.  یک یا دو ثانیه فرصت داشتم تا به این فکر کنم که چگونه این کار را انجام دهم. دروازه بانی به نام جیجی بوفون در مقابلم بود که واقعا مرا می شناسد، بنابراین باید به انجام کار جدیدی فکر می کردم. در آن ضربه مطمئنا چاشنی تکنیک هم وجود داشت، من فکر نمی‌کنم این کار جنون آمیز باشد. ممکن است شما یک پنالتی را نیز از دست بدهید، اما در آن لحظه این کاری بود که من باید انجام می دادم.

قهرمانی های متوالی در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت رئال مادرید؟ من خیلی تلاش کردم و البته بازیکنان فوق العاده ای نیز در ترکیب در اختیار داشتم. من با تیمی قدرتمند و همدل و هماهنگ کار می کردم  شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید."

واکنش زیدان به دعوای تاریخی در جام جهانی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج