جاباما
۱۲۲۱۷۰۱
۱۲۰۴
۱۲۰۴
پ

شایعه عجیب علیه فرزند ناصر حجازی

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره برگزاری جشن قهرمانی این تیم در ترکیه داد و گفت که مسئولان باشگاه در جریان موضوع قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم: آتیلا حجازی درباره بحث انتخاب ریکاردو ساپینتو برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: جدایی فرهاد مجیدی به استقلال شوک وارد کرد چون ناگهانی بود. در همه جای دنیا وقتی قرار است مربی تغییر کرد از ۴،۵ هفته مانده به پایان فصل اعلام می‌کنند فلان مربی می‌رود و فرد دیگری می‌آید. نگاه دنیا حرفه‌ای است و ما این نگاه را نداریم.

«باشگاه استقلال انتظار نداشت چنین اتفاقی بیفتد و ناخواسته درگیر جدایی مجیدی شد». وی با بیان این جمله افزود: اگر چه باشگاه درگیر این اتفاق شد اما نباید انتخاب سرمربی جدید این همه طول می‌کشید. مربی تاپ درجه یک که خواهان داشته باشد به ایران نمی‌آید و باید سراغ مربیان درجه دو رفت. در میان مربیان درجه دو، گزینه‌های خوبی وجود دارند. حالا می‌خواهد ساپینتو باشد یا گزینه‌ای دیگر، باید زودتر انتخاب کنند. تا این لحظه تنها سجاد شهباززاده جذب شده و اگر قرار است استقلال روند فصل گذشته را ادامه دهد باید خودش را تقویت کند.

مربی پیشین استقلال در رابطه با انتقادها از این باشگاه به دلیل دادن اجازه جدایی به مجیدی گفت: هر مربی مختار است کاری که دوست دارد را انجام دهد. ما اینجا نشسته‌ایم و نظر می‌دهیم اما شاید پیشنهاد تیم اماراتی به مجیدی را به هر کسی بدهند، قبول کند. امکان دارد پیشنهاد تیم اماراتی از نظر سطح مالی مجیدی را مجاب کرد که به لیگ این کشور برود. ضمن اینکه استقلال پس از ۹ فصل قهرمان شد و مسابقاتش را بدون شکست به پایان رساند و مجیدی انگیزه آنچنانی برای ادامه کار نداشت و دوست داشت فصل جدیدی را تجربه کند. از افکار مجیدی بی‌خبریم اما این را می‌دانیم هر مربی دوست دارد به چیزی که می‌خواهد برسد. برخی‌ بحث‌های احساسی را مطرح می‌کنند که با اصول حرفه‌ای مغایرت دارد.

حجازی درباره انتقادها از او برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی در ترکیه با لوگوی باشگاه استقلال گفت: اینکه می‌گویند از لوگوی استقلال استفاده کرده‌ایم و باید دو میلیون دلار جریمه بدهیم، خنده‌دار است. در صحبتی که با مدیران و اعضای هیئت مدیره استقلال انجام دادم، همه چیز را توضیح دادم. حتی گفتم اگر مدیریت باشگاه بخواهد جشن مفصلی نیز در ایران ترتیب می‌دهیم. مدیران استقلال گفتند موضوع جشن در ترکیه چه چیزی بود که ما هم توضیح دادیم و گفتند توجهی به برخی حرف‌ها نکنیم. آدمی که عاشق استقلال است را باید جذب کرد نه دفع. بحث بین‌المللی نبود که بخواهیم سوء استفاده کنیم. دو، سه نفر هستند که به یکسری مسائل دامن می‌زنند تا همه را به جان هم بیندازند. هدف آنها زدن من است؛ چون شرکت که برای من نیست و برای فرد دیگری است. یک عکس در اینستاگرام گذاشتم که اسم استقلال بود، تیمی که عشق‌مان است. نه بحث استفاده تجاری بود نه بحث دلالی مسکن که برخی‌ دامن زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج