۱۲۲۲۰۲۶
۶۰۳
۶۰۳
پ

بازگشت قریب الوقوع مدافع ملی‌پوش به لیگ ایران

یک رسانه کُروات پیش بینی کرد با توجه به نقل و انتقالات باشگاه دیناموزاگرب کرواسی، صادق محرمی مدافع ملی پوش ایران این تیم را ترک می‌کند و به ایران بازمی‌گردد.

خبرآنلاین: یک رسانه کُروات پیش بینی کرد با توجه به نقل و انتقالات باشگاه دیناموزاگرب کرواسی، صادق محرمی مدافع ملی پوش ایران این تیم را ترک می‌کند و به ایران بازمی‌گردد.

باشگاه دیناموزاگرب کرواسی «بوشکا شوتالو» مدافع جوان و ۲۲ ساله را به خدمت گرفت. این بازیکن سابقه بازی برای تیم‌های پایه کرواسی را دارد و در سالهای اخیر در تیم‌های آتالانتا و ورونا ایتالیا بازی کرده است.

وب سایت «۲۴sata» کرواسی ضمن ارائه گزارشی از حضور این بازیکن جوان و نقل و انتقالات باشگاه دینامو زاگرب، به نام صادق محرمی مدافع ایرانی این تیم هم اشاره کرد.

این سایت نوشت: «چاچیچ (سرمربی دینامو) امروز مشکلی در خط دفاعی ندارد اما ماکسیمیر همچنان به دنبال گزینه دیگری برای جناح راست است. استفان ریستوفسکی گزینه اصلی دفاع راست دینامو است در حالی که صادق محرمی ممکن است تابستان امسال به ایران بازگردد.»

محرمی در این سال‌ها همواره یکی از مدافعان اصلی تیم ملی ایران بوده است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود. محرمی از پرسپولیس راهی دینامو زاگرب شد و در صورت بازگشت به ایران، بعید است به این تیم برود چرا که سرخپوشان در پست دفاع راست، دانیال اسماعیلی فر را به خدمت گرفته‌اند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج