۱۲۲۲۰۵۰
۱ نظر
۲۹۳
۱ نظر
۲۹۳
پ

ادعای خسارت علیه بوگاتی رونالدو

مالک یک خانه در شهر مایورکا که ماشین بوگاتی کریستیانو رونالدو به دیوارش کوبیده بود می‌گوید منتظر دریافت خسارت وارد شده از طرف کریستیانو است.

ورزش سه: چند روز پیش، ماشین لوکس کریستیانو رونالدو، بوگاتی ویرون، در مایورکا به دیوار یک خانه برخورد کرده و خسارت قابل توجهی وارد کرد. البته کریستیانو شخصا سوار ماشین بوگاتی‌ نبوده و یک زوج در حال رانندگی با ماشین او بوده‌اند. مالک این خانه که سوپرماشین دو میلیون دلاری کریستیانو رونالدو به آن خسارت زده از کریستیانو طلب خسارت کرده و می‌گوید منتظر دریافت غرامت است.

ادعای خسارت علیه بوگاتی رونالدو

صاحب‌خانه خسارت‌دیده در گفت‌وگو با رسانه‌ها در اسپانیا گفت:" وقتی بررسی کردم متوجه شدم کنتر آب و لوله‌کشی آب کاملا از بین رفته. از روز تصادف من دیگر نمی‌توانم در خانه‌ام زندگی کنم. در ورودی خانه از جا کنده شده و دو ستون بتونی هم از بین رفته".

شهروند خسارت‌دیده اسپانیایی در ادامه شکایت خود از کریستیانو گفت:" بعد از تصادف کلی منتظر ماندم تا دو نفری که سوار ماشین بودند بتوانند در را باز کنند و بیرون بیایند. آنجا با یک زن و یک مرد خیلی مودب روبه‌رو شدم. آنها از طرف رونالدو از من عذرخواهی کردند و قول دادند پول همه خسارت‌هایی که بوگاتی به خانه‌ام وارد کرده بود؛ تمام و کمال بپردازند"

ادعای خسارت علیه بوگاتی رونالدو

این صاحب‌خانه اسپانیایی می‌گوید بعد از تصادف، نگران کشته شدن سگ خانگی‌اش بوده چرا که هر چه صدا می‌زده خبری از سگ نبوده. او در این‌باره گفت:" فکر می‌کردم سگم کشته شده. وقتی به خانه برگشتم دیدم از ترس مثل بید می‌لرزد. دو نفری که سوار ماشین رونالدو بودند گفتند همه خسارت‌ها را می‌دهند. آنها از من خواستند هر خرجی می‌کنم صورتحساب را نگه دارم".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش کمانگیر

      از طرف رونالدو عذرخواهی کردند!!جالبه بدبخت روحش خبرنداشت 🤣🤣🤣🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج