جاباما
۱۲۲۲۱۲۱
۸۹۵
۸۹۵
پ

شروط سرمربی پرتغالی برای زندگی در تهران

یکی از شروط سرمربی پرتغالی استقلال برای حضور در تیم قهرمان فصل گذشته حضور خانواده اش در تهران بود.

خبرورزشی: پس از جلب موافقت سرمربی پرتغالی استقلال برای همکاری با این باشگاه او درباره حضور خانواده اش در تهران سئوال کرد، موضوعی که بلافاصله از سوی مصطفی آجرلو مورد موافقت قرار گرفته و این اطمینان را به ساپینتو داد که هر زمان تمایل داشت می تواند خانواده اش را به تهران آورده و در منزل شخصی خودش که باشگاه برای ریکاردو در نظر خواهد گرفت ساکن شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به سوابق حضور سرمربیان خارجی قبلی در تهران مانند وینفرد شفر یا آندره آ استراماچونی که اتفاقاً مربی ایتالیایی همراه با همسر و فرزندانش در تهران زندگی می کرد و به شهرهای مختلفی مثل کیش و شیراز نیز سفر کرد به ریکاردو این اطمینان را داده‌اند که از هر نظر آمادگی پذیرایی از خانواده این مربی پرتغالی در تهران را دارند.

قرار است ریکاردو در روزهای آینده خانواده‌اش را به تهران بیاورد. یکی از مدیران باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «با توجه به زمان کمی که برای شروع تمرینات در اختیار داریم شاید هماهنگی ها به صورتی انجام شود که خانواده سرمربی استقلال خودشان عازم تهران شوند».

آنچه مشخص است اینکه در روزها یا هفته های آتی خانواده ساپینتو در تهران حضور یافته و در یکی از محلات شمال شهر ساکن می شوند. قرار است باشگاه چند واحد مسکونی را برای آنها در نظر بگیرد و سپس ریکاردو به سلیقه همسرش یکی را برای سکونت انتخاب کند. ساپینتو دو فرزند دختر دارد که مشغول تحصیل هستند و بعید است در ماه های تحصیلی در ایران کنار پدرشان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج