جاباما
۱۲۲۲۲۸۹
۴۷۰
۴۷۰
پ

یوسفی: امیدوارم پرسپولیس دوباره کفترباز نخرد!

رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: الان همه از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند و توقع دارند با این نفرات از همان هفته اول این تیم با قدرت آغاز کند.

خبرورزشی: پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای فصل آینده به هافبک جنگنده هم نیاز دارد. رحیم یوسفی با بیان این جمله افزود: پرسپولیس همواره هافبک‌های جنگنده و دونده داشته است. زمان ما علی آقا پروین خودش یک بازیکن تکنیکی بود اما علاقه زیادی به بازیکنان جنگنده داشت. بازیکنانی که برای تیم فداکاری کنند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی تا حدودی خصوصیت جنگندگی داشتند که احمد به امارات رفت و کمال هم با بدشانسی و مصدومیت از آن آمادگی بالا دور شد. البته تمدید قرارداد میلاد سرلک اتفاق خوبی بود اما این تیم هنوز به هافبکی جنگنده در میانه میدان نیاز دارد و امیدوارم یحیی گل محمدی و دوستان این مسئله را در نظر بگیرند.

یوسفی در خصوص خداحافظی احتمالی سید جلال حسینی نیز خاطرنشان کرد: خداحافظی از فوتبال یک تصمیم شخصی است اما بهتر است یک بازیکن و ورزشکار در اوج فوتبال را کنار بگذارد. سید جلال حسینی یک بازیکن پرافتخار و ملی برای پرسپولیس و کشورمان محسوب می‌شود. خیلی به ندرت دیدم او افت کند یا ضعیف تر از انتظارات ظاهر شود و یک بازیکن حرفه ای و مدافعی سختکوش و کم اشتباه بوده است. امیدوارم در نهایت تصمیم درستی بگیرد و تحسین همه را برانگیزد.

وی با اشاره به خریدهای جدید پرسپولیس یادآور شد: شکی نیست علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و ... بازیکنان خوب و ملی هستند. این نفرات می‌توانند خیلی به موفقیت پرسپولیس کمک کنند و همه تیم‌ها چنین بازیکنانی را می‌خواهند. البته نباید فراموش کرد خرید چنین بازیکنانی انتظارات را هم از پرسپولیس بالا خواهند برد. الان همه از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند و توقع دارند با این نفرات از همان هفته اول این تیم با قدرت آغاز کند.

یوسفی بر لزوم قطع همکاری با سه بازیکن خارجی پرسپولیس تأکید کرد و گفت: من شنیدم شرزود تمیروف و منوچهر صفروف حاضر به فسخ قرارداد خود نیستند و وحدت هنانوف را یحیی گل محمدی می‌خواهد. به نظر من هر سه بازیکن برای پرسپولیس کوچک هستند و تمیروف اصلا در حد پرسپولیس نبود. مهاجمی که واقعا در بازی‌های فصل گذشته به ویژه دربی روی اعصاب همه ما راه رفت!

پیشکسوت پرسپولیس افزود: شرزود تمیروف همه توپ‌ها را در دیدار حساس با استقلال در حالی به در و دیوار زد که اگر ما می‌توانستیم آن دربی را ببریم چه بسا قهرمانی به پرسپولیس می‌رسید. اینجاست که اهمیت یک فروارد تمام کننده مشخص می‌شود و امیدوارم کاسیانوی برزیلی یا هر مهاجم جدیدی که خریداری می‌شود شباهتی به تمیروف نداشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس اصلا سابقه خوبی در خرید مهاجم خارجی نداشته و در سال‌های گذشته نیز دی کارمو کفترباز و ... هم خریداری شدند که هیچ کمکی به تیم نکردند. انتظار می‌رود الان که ظاهرا پول هم داریم فروارد بهتر و گلزن تری بخریم که به پرسپولیس کمک کنند نه اینکه پرسپولیس به آنها کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج