۱۲۲۲۴۲۵
۹۸
۹۸
پ

وادی: تجربه برزیلی‌ها باعث شکست ما شد

پاسور تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بازیکنان قدرتی برزیل واقعا عالی کار کردند، گفت: تجربه برزیلی‌ها به کمک‌شان آمد و موفق به شکست ایران شدند.

ورزش سه: محمدطاهر وادی پس از شکست سه بر صفر ایران برابر برزیل در چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها افزود: رفته بودیم بازی خوبی از خود مقابل برزیل به نمایش بگذاریم و تمام تلاش خود را کردیم، اما اینگونه نشد.

وی اضافخ کرد: در ست‌های اول و دوم بازیکنان ایران سنگ تمام گذاشتند در لحظاتی از بازی هم تیم برتر میدان بودیم اما تجربه آن‌ها (برزیلی‌ها) به کمک‌شان آمد و قدرتی زن هایشان نیز واقعا عالی بازی کردند که توانستند تیم ایران را شکست دهند.

پاسور تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: اشتباهاتی داور داشت اما نمی‌توان پس از باخت از اشتباه داوری حرف زد. به تیم برزیل تبریک می‌گویم، آن‌ها خیلی بهتر از ما بازی کردند.

وی درباره آخرین دیدار ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها که فردا (شنبه چهارم تیر) مقابل کانادا برگزار خواهد شد، گفت: برای ریکاوری می‌رویم و ان شاالله پرقدرت‌تر از این بازی برای مسابقه با کانادا آماده می‌شویم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج