۱۲۲۲۸۶۷
۹۴۲
۹۴۲
پ

سوت پایان برای پرسپولیس زده شد!

باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن به توافق رسیدند که احتمالا خرید آنها به منزله پایان نقل‌وانتقالات تابستانی این باشگاه خواهد بود.

تسنیم: باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن به توافق رسیدند که احتمالا خرید آنها به منزله پایان نقل‌وانتقالات تابستانی این باشگاه خواهد بود.

سوت پایان برای پرسپولیس زده شد!

باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر فعال‌ترین باشگاه لیگ برتری در نقل‌وانتقالات تابستانی بوده است. تیمی که حالا با جذب چندین ستاره ملی‌پوش به مدعی اصلی فصل آینده لیگ برتر تبدیل شده است و در روزهایی که سایر مدعیان دنبال انتخاب سرمربی خود بودند، یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس تا حد زیادی اسکلت اصلی تیم فصل آینده خود را بستند و حالا تنها در پی جذب دو مهاجم هستند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی، سعید صادقی و محمد مهدی احمدی هفت خرید جدید پرسپولیس هستند که در کنار تمدید قرارداد مهدی ترابی، سیامک نعمتی و میلاد سرلک نمایی از عملکرد موفق سرخ‌ها در نقل‌وانتقالات است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه پس از خریدهای موفق داخلی، حالا تنها دنبال جذب دو مهاجم است تا خط حمله خود را تقویت کند. در این زمینه نیز توافقاتی با کاسیانو دیاز برزیلی و گادوین منشاء داشته است.

پرسپولیسی‌ها پس از جذب دو مهاجم مدنظرشان، تا حد زیادی پرونده نقل‌وانتقالات تابستانی خود را خواهند بست و تنها در صورت درخواست مجدد گل‌محمدی احتمال دارد بار دیگر با بازیکنی وارد مذاکره شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج