۱۲۲۲۹۶۹
۲ نظر
۸۵۱
۲ نظر
۸۵۱
پ

شبی که سید، «سوپرمن» شد

سیدجلال حسینی در طول دوران بازی لحظات خاطره‌انگیزی برای تیم‌هایی که پیراهن‌شان را بر تن کرده، ساخت.

روزنامه اعتماد: سیدجلال حسینی در طول دوران بازی لحظات خاطره‌انگیزی برای تیم‌هایی که پیراهن‌شان را بر تن کرده، ساخت. از جام بالا بردن‌ها تا متوقف کردن مهاجمان حریف با بدنی همچون صخره. در این میان گل‌های سید جلال همیشه رنگ و بویی دیگر داشته است. این مدافع مستحکم در طول بیش از ۲۰ سال حضور در سطح اول فوتبال چندین بار در حساس‌ترین لحظات با حضور در خط حمله موفق به گلزنی شد. گل تساوی مقابل ازبکستان در جام ملت‌های ۲۰۰۷ که در نهایت به کامبک ملی‌پوشان کشورمان منجر شد، گل افتتاحیه در بازی مقابل بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ که به اکران جشنواره گل مقابل گربه سیاه انجامید، گلزنی برای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و گل‌های متعدد برای پرسپولیس در لیگ از جمله این گل‌ها بودند. گل‌هایی که برخی از آنها بی‌نهایت حساس بودند و از این میان سه گل خاطره‌انگیزتر شدند. 

در فصلی که سایپا با سرمربیگری علی دایی در میان تمام مدعیان به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید، سید جلال در دیدار ۶ امتیازی تیمش مقابل استقلال یک گل بسیار حیاتی را وارد دروازه طالب‌لو کرد. در آن مقطع هر دو تیم در کورس قهرمانی بودند. استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و با گل حسین کاظمی که روی اشتباه رحمان احمدی به ثمر رسید یک-صفر جلو افتاد. در حالی که سایپا مسلط به بازی بود ولی مهاجمان این تیم با بی‌دقتی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند روی ارسال از سمت چپ در اوایل نیمه دوم، سید جلال حسینی جوان موفق شد به ضربه سر دروازه آبی‌پوشان را باز کند تا تیمش به بازی برگردد. سایپا در ادامه آن بازی دو بار دیگر به گل رسید تا در نهایت ۳ بر یک برنده از زمین بازی خارج شود. اگر سایپا آن بازی را می‌باخت قطعا برای کسب عنوان قهرمانی به مشکل می‌خورد. 

دومین گل حساس سید مقابل الجزیره امارات به ثمر رسید. خیلی‌ها معتقدند آن گل مهم‌ترین گل دوران بازی مدافع پرافتخار فوتبال ایران است. در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ پرسپولیس در غیاب سید جلال حسینی در امارات مقابل رقیب ۳ بر ۲ شکست خورد. در کنفرانس خبری قبل از بازی برگشت سرمربی الجزیره در واکنش به تکرار مداوم نام سید جلال و اینکه نبود او باعث برد تیمش در بازی رفت شده بود مغرورانه گفت مگر او سوپرمن است؟ پرسپولیس در بازی برگشت در آزادی با نتیجه یک-یک متوقف شده بود که در دقیقه ۸۹ سیدجلال حسینی با حضور در خط حمله گل برتری سرخپوشان را به ثمر رساند. خیلی‌ها بعد از بازی به سرمربی حریف گفتند حالا فهمیدی سوپرمن کیست؟

سومین گل سید جلال در همان تورنمنت و مرحله بعدی باز هم در ورزشگاه آزادی به ثمر رسید. پرسپولیس در بازی رفت مقابل الدوحیل با یک گل شکست خورد و در بازی برگشت نیز با یک گل از حریف عقب افتاد و در حالی که همه از بازگشت ناامید شده بودند سید جلال حسینی با ضربه‌ والی تماشایی سرخ‌ها را در آزادی به بازی برگرداند و درنهایت شاگردان برانکو ۳ بر یک برنده شدند. در آن فصل پرسپولیس برای نخستین‌بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بلال دوپینگی رو میگی؟!

    • ناشناس

      حیف فوتبالی شما نباشید
      تشکر بابت زحماتت❤❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج