۱۲۲۴۲۴۰
۶ نظر
۲۳۱
۶ نظر
۲۳۱
پ

سقف قرارداد ملی‌پوشان مشخص شد

سقف قرارداد برای بازیکنان در باشگاه‌های لیگ برتر مشخص شد.

ورزش سه: چند روز پیش بود که در پی گلایه باشگاه‌ها مبنی بر درخواست‌های کلان از سوی بازیکنان برای تمدید و عقد قرارداد سازمان لیگ نامه ای به باشگاه‌ها زد و از آنها خواست که راهکارهای خود را برای مهار دستمزد بازیکنان ارایه دهند و تاکید کرد در صورت موافقت سه چهارم باشگاه‌ها بار دیگر سقف قرارداد در باشگاه‌های لیگ برتر اجرایی می‌شود.

حالا از میدان شیخ بهایی خبر می‌رسد سقف قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتری نهایی شده و حتی به باشگاه‌ها اعلام شده است. بر اساس این مصوبه باشگاه‌ها می‌توانند حداکثر ۸ میلیارد تومان به بازیکنان خود پرداخت کنند و این پرداختی به بازیکنان تیم ملی تا ۱۴ میلیارد تومان قابل ارتقاء است. البته اجرای این مصوبه نیاز به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم دارد به این خاطر که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری برای فوتبال هستند و تصمیم کمیته‌ها و سازمان‌ها بعد از مصوبه شدن برای تایید به جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌رود که معمولا این هماهنگی از قبل شکل می‌گیرد. به هر صورت سقف قرارداد برای بازیکنان حاضر در تیم‌های لیگ برتر ۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و قرارداد بالاتر از این مبلغ در سازمان لیگ ثبت و طبیعتا برای بازیکن کارت صادر نمی‌شود و در صورت مراجعه بازیکن به کمیته وضعیت این مبلغ ملاک رسیدگی به شکایت خواهد بود.

صادق درودگر، عضو هیات رییسه سازمان لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا این هراس برای سازمان لیگ وجود ندارد که قانون سقف قرارداد موجب پرداخت‌های زیر میزی یا فرار از مالیات شود؟ گفت: « باشگاه‌ها می‌بایست گزارش مالی خود را به سهامداران ارایه دهند و به همین خاطر نمی‌توانند هزینه غیر از آنچه در سندها می‌آیدداشته باشند و ...»

به هر صورت قانون سقف قرارداد یک بار در فوتبال ایران پیاده شد که تبعات منفی داشت. از اهدای حواله میله گرد به بازیکن تا ثبت آپارتمان به نام بازیکن در شمال تهران و شمال ایران و ایضا فرارهای مالیاتی. باید منتظر ماند و دید که آیا اینبار سازمان لیگ ضمانتی برای اجرای این قانون در فوتبال ایران پیدا می‌کند یا خیر. از همه مهمتر اینکه خیلی‌ها منتظر هستند سقف قرارداد در مورد بازیکنان تیم ملی هم همانند دیگر بازیکنان به طور رسمی‌اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رومزی

      خیلی هم عالی احسنت

    • ناشناس

      ملی پوشا خونشون رنگین تر از بقیه بازیکناست ؟؟ پس عدالت کجاست ملی پوشا نهایتا باید ۱۰ میلیارد بگیرن ن بیشتر

    • ناشناس

      حالا که باشگاههای خاص تمام خریدشون انجام دادند

    • ناشناس

      بازیکنی مثل امید علیشاه ۱میلیارد هم از سرش زیاده

    • خان

      با این کیفیت بازیکنان ، حیف ۱۰۰ میلیون

    • ناشناس

      کیسه کش امید علیشاه بیشتر از اینا قیمت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج