۱۲۲۴۲۸۲
۷۸۵
۷۸۵
پ

تنها فوتبالیسیتی که لقب «حیوان» را داشت

بازیکن سابق تیم ملی برزیل رفتار عجیبی در طول دوران حرفه ای خود داشت.

همشهری آنلاین: به نقل از اسپورت ۲۴،  چند بازیکن را می‌شناسید که در طول دوران حرفه ای خود لقب "حیوان" را  داشته باشند؟ تنها یک بازیکن است و آن هم ادموندو آلوز دسوزا نتو برزیلی است. ادموندو در سال ۱۹۹۷ با سلسائو قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد و یک سال بعد در فرانسه نایب قهرمانی جام جهانی را تجربه کرد. او که با عنوان عجیب "حیوان" شناخته می‌شود، ۴۲ بازی ملی در کارنامه دارد. 

در زیر چند داستان از زندگی نامه او آورده شده است که در مقایسه با آن‌ها، شیطنت‌های پل گاسکوئین برای شما کودکانه به نظر می‌رسد.

سه نفر را کشت و آزاد ماند!

تصور وضعیت سیستم قضایی برزیل در اواسط دهه ۱۹۹۰ ترسناک است، اما واقعیت همچنان باقی است. ادموندو در سال ۱۹۹۵ زمانی که بازیکن فلامنگو بود در حالی که مست بود، پشت فرمان نشست و مقصر تصادف شد.  او به ماشین دیگری برخورد کرد و سه نفر را به دنیای دیگر فرستاد. با این حال، وکلای بازیکن به معنای واقعی کلمه کار غیرممکن را انجام دادند و او نجات یافت.

تنها فوتبالیسیتی که لقب «حیوان» را داشت

به کارناوال در ریو رفتیم به جای اینکه فیورنتینا را قهرمان کنیم

فصل ۹۹-۱۹۹۸: فیورنتینا با ادموندو، گابریل باتیستوتا و روی کاستا در آستانه قهرمانی سری A بود. تا اواسط فصل بنفش‌ها تحت هدایت جیووانی تراپاتونی در جایگاه اول قرار داشتند تا جایی که باتیستوتا به طور ناگهانی به دلیل مصدومیت از میادین خارج شد.

ادموندو که یک گلزن عالی بود این شانس را داشت تا جای او را پر کند و بتواند تیمش را به قهرمانی برساند. تمام فلورانس منتظر بود تا بازیکن برزیلی  جایگزین باتی گل شود و تیم را به عنوان قهرمانی برساند. واکنش "او" به این موضوع چگونه بود؟  ادموندو در اواسط فصل به فستیوال ریودوژانیرو رفت و فیورنتینا را بدون مهاجم گذاشت!

زمانی که ادموندو از کارناوال بازگشت، بنفش‌ها صدر جدول را از دست داده بودند. پس از این اتفاق او به سرعت از تیم اخراج شد و در پاسخ فقط پوزخند زد: من هرگز کارناوال برزیل را از دست نداده بودم.

باتیستوتا که خشمگین بود، در واکنش به این اتفاق گفت: اگر برای مهمانی به کسی نیاز دارید، او را ببرید. او به درد پیروزی در زمین فوتبال نمی‌خورد.

او یک نزاع بزرگ به راه انداخت - داور ۶ کارت قرمز نشان داد!

پاییز ۱۹۹۴، دربی سائوپائولو - پالمیراس

ادموندو با دریافت کارت قرمز جنجال زیادی ایجاد کرد: او یکی از حریفان را با مشت به صورت و دیگری را با لگد به بدن نقش بر زمین کرد. بازیکنان سائوپائولو شروع به واکنش نشان دادن شدند و درگیری زیادی رخ داد.  وقتی درگیری تمام شد، داور به بازیکنان حاضر در درگیری شش کارت قرمز نشان داد.

الکل به میمون داد

او در اقدامی عجیب به یک میمون مشروبات الکلی داد که باعث اذیت این میمون شد. این مهاجم به دلیل آزار حیوانات مجبور شد ۱۰۰ هزار دلار جریمه بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج