۱۲۲۴۳۹۰
۸۱
۸۱
پ

آینده راموس در پاریس؛ وابسته به یک ستاره اینتر

درحالیکه منصوب شدن کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید PSG قطعی به نظر می‌رسد یکی از پازلهای دشوار او برای فصل آینده مشخص کردن ترکیب اصلی خط دفاعی است.

ورزش سه: کریستوف گالتیه در آستانه رسمی شدن قراردادش با پاری سن ژرمن قرار دارد و نام او به زودی به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو اعلام خواهد شد. اما یکی از چالشهای مهم سرمربی سابق نیس در پاریس، تعیین ترکیب اصلی خط دفاعی برای فصل آینده است.

در فرانسه گفته می‌شود گالتیه تصمیم دارد فصل آینده از خط دفاعی سه نفره استفاده کند. با توجه به اینکه احتمال انتقال میلان اشکرینیار از اینتر به PSG بالا است شکی وجود ندارد که گالتیه از اشکرینیار به عنوان یکی از مدافعین خود استفاده خواهد کرد. اما چالش اصلی برای او تعیین دو مدافع دیگری است که باید به عنوان بازیکن فیکس برایش به میدان بروند.

آینده راموس در پاریس؛ وابسته به یک ستاره اینتر
کریستوف گالتیه

انتخاب مدافعینی که باید کنار اشکرینیار بازی کنند برای گالتیه از این رو دشوار است که در حال حاضر او باید از بین چند مدافع برجسته، مارکینیوش، کیمپمبه و سرخیو راموس دست به انتخاب بزند و دست‌کم یکی از این ستاره‌ها از ترکیب اصلی خارج خواهد شد.

لوپاریزین اخیرا مدعی شد که میلان اشکرینیار با پاری سن ژرمن به توافق شخصی دست یافته و حالا منتظر رسیدین پیشنهاد رسمی PSG به باشگاه اینترمیلان است. گفته می‌شود اینتر به پاریسی‌ها اعلام کرده تنها با پیشنهادی 60 تا 70 میلیون یورویی حاضر است به از دست دادن اشکرینیار فکر کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج