۱۲۲۴۴۱۵
۱ نظر
۵۴۶
۱ نظر
۵۴۶
پ

اشتباه بزرگ رونالدو؛ باید با مسی هم‌تیمی می‌شد

پل مرسون معتقد است که کریستیانو رونالدو باید قبل از پایان دوران حرفه‌ای خود از منچستریونایتد جدا می‌شد تا با لیونل مسی در پی‌اس‌جی بازی کند و اتفاقی شگفت‌انگیز رقم بزند.

خبرورزشی: آینده رونالدو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و ایجنت او اخیراً چلسی را به او پیشنهاد داده بود، اما اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، خواهان حضور فوق ستاره پرتغالی در تیمش در فصل آینده است. با این حال، پل مرسون، منتقد سرشناس رونالدو مدعی شد که هر دو طرف اشتباه می‌کنند که به این بازیکن ۳۷ ساله در اولدترافورد دل می‌بندند. مرسون که می‌گوید رونالدو بخشی از مشکل در اولدترافورد است نه راه حل، معتقد است که فصل آینده مشکلات بیشتری ایجاد خواهد شد.

مرسون در ستون خود در نشریه «دیلی استار» نوشت: «رونالدو باید تابستان امسال به پاری‌سن‌ژرمن می‌رفت تا با لیونل مسی یک تیم رویایی تشکیل دهد. به نظر من تا زمانی که رونالدو منچستریونایتد را ترک نکند، انقلاب اریک تن‌هاخ شروع نمی‌شود. و رونالدو در اولدترافورد جام قهرمانی نمی‌برد، پس چرا بماند؟ فرصت زیادی برای بردن جوایز بزرگ برای او باقی نمانده است. او را در پاری‌سن‌ژرمن با مسی تصور کنید. آن‌ها سال‌ها به عنوان رقیب بازی کردند. تماشای پایان دوران حرفه‌ای آن‌ها به عنوان هم‌تیمی لذت‌بخش می‌شد. و دائماً داریم می‌شنویم که نیمار ممکن است پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. می‌شد خط حمله‌ای متشکل از مسی، رونالدو و کیلیان امباپه داشته باشیم! و رونالدو مطمئن می‌شد که دوباره جام‌های بزرگ را بدست می‌آورد. این احتمالا بهترین باشگاه برای او است. تمام مردم دوست داشتند بازی اینها را در کنار هم ببینند. آن‌ها احتمالاً هنوز هم نمی‌توانند لیگ قهرمانان اروپا را ببرند، زیرا مسی و رونالدو سال‌ها بهترین بازیکنان جهان بوده‌اند، دیگر نیستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      درست ‌میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج