۱۲۲۴۴۳۹
۳۷۸
۳۷۸
پ

تمیروف در برزخ؛ پرسپولیس یا نساجی؟

شمار بازیکنان خارجی پرسپولیس با ثبت رسمی قرارداد گئورگی گولسیانی به چهار بازیکن رسید تا سهمیه بازیکنان خارجی این تیم پر شود اما نکته مهم اینکه، گولسیانی آخرین خارجی قرمزها برای فصل آینده نیست و یحیی از باشگاه خواسته دو مهاجم خارجی دیگر را جذب کنند، درخواستی که به نظر می‌‌رسد تا این لحظه فقط درخصوص یک مهاجم ‌خارجی محقق شده و آن مهاجم هم به احتمال فراوان کاسیانو خواهد بود.

فرهیختگان: شمار بازیکنان خارجی پرسپولیس با ثبت رسمی قرارداد گئورگی گولسیانی به چهار بازیکن رسید تا سهمیه بازیکنان خارجی این تیم پر شود اما نکته مهم اینکه، گولسیانی آخرین خارجی قرمزها برای فصل آینده نیست و یحیی از باشگاه خواسته دو مهاجم خارجی دیگر را جذب کنند، درخواستی که به نظر می‌‌رسد تا این لحظه فقط درخصوص یک مهاجم ‌خارجی محقق شده و آن مهاجم هم به احتمال فراوان کاسیانو خواهد بود. بااین‌حال شنیده می‌شود یحیی اصرار دارد مدیران پرسپولیس باید یک مهاجم دیگر هم جذب کنند تا تیمش در ادامه فصل در این پست با مشکل مواجه نشود. در ادامه گزارش «فرهیختگان» درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان خارجی پرسپولیس و شانس ماندن یا رفتن این بازیکنان را می‌خوانید.

صفروف، خروجی قطعی

منوچهر صفروف، مدافع و هافبک راست همراه با هموطنش وحدت هنانوف از بازیکنان خارجی بودند که در فصل قبل پیراهن پرسپولیس را برتن کردند. یحیی گل‌محمدی در چند بازی به صفروف میدان داد اما این بازیکن تاجیکستانی در حد و اندازه‌های پرسپولیس ظاهر نشد و هرگز نتوانست اعتماد کادرفنی این تیم را به دست بیاورد. حالا هم شنیده می‌شود با جذب کاسیانو نام این بازیکن در فهرست خروجی باشگاه قرار خواهد گرفت اما از آنجا که قرارداد صفروف تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد باید صبر کرد و دید این بازیکن و مدیران باشگاه برای فسخ کردن قرارداد چه تصمیمی خواهند گرفت. نکته دیگر اینکه صفروف تمایل دارد همچنان در کنار هموطنش، هنانوف در جمع قرمزها به‌کار خود ادامه دهد اما از آنجا ‌که‌ نه پرسپولیس علاقه‌مند به ادامه همکاری با اوست و نه در لیگ ما تیمی ‌خواهان این بازیکن شده، به احتمال فراوان فصل بعد به کشورش بازمی‌گردد و در لیگ تاجیکستان فوتبالش را ادامه خواهد داد.

وحدت ماندنی است

مبلغ قرارداد وحدت هنانوف و منوچهر صفروف روی هم به 200 هزار دلار نمی‌رسد، بااین‌حال هرچقدر که از صفروف بازیکن خوبی درنیامد، هنانوف چندان بد ظاهر نشد و پرسپولیسی‌ها خوش‌شانس بودند که ۱۹۰ هزار دلار را دور نریختند و می‌توانند از یک بازیکن تاجیکستانی خود در فصل بعد‌ به‌عنوان یک نیمکت‌نشین استفاده کنند. سرمربی پرسپولیس از سبک بازی هنانوف رضایت دارد و این بازیکن می‌تواند در فصل بعد هم پیراهن قرمز تیم پایتخت را بر تن کند. هنانوف مثل صفروف تا دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در دسته بازیکنانی است که می‌توانند در چند پست بازی کنند.

تاجیک‌ها مدیربرنامه مشخصی ندارند؟

نکته دیگر درباره منوچهر صفروف و وحدت هنانوف این‌که شنیده می‌شود این دو بازیکن تاجیک در ایران مدیربرنامه مشخصی ندارند و با هر ایجنتی کار می‌کنند. برای همین هم نمی‌شود با اطمینان از مقصد بعدی صفروف نوشت. این بازیکن‌ هر پیشنهادی از جانب هر مدیربرنامه‌ای داشته باشد، بررسی می‌کند و بعد تصمیم‌‌گیری می‌کند؛ اتفاقی که شاید کمک ‌کند مدیران باشگاه پرسپولیس کار آسان‌تری برای فسخ داشته باشند.

بلاتکلیفی تمیروف

پرسپولیس اگر منشا و کاسیانو را با هم جذب می‌کرد، به‌طور حتم نام شیرزاد تمیروف مثل منوچهر صفروف در فهرست خروجی قرار می‌گرفت اما با توجه به اینکه گادوین منشا پرسپولیسی نشد و تا این لحظه فقط حضور کاسیانو تا حدود زیادی قطعی شده، فعلا پرسپولیسی‌ها صلاح ندانستند این بازیکن را مازاد اعلام‌ کنند. باید درنظر گرفت مدت قرارداد تمیروف با پرسپولیس یک سال دیگر هم پابرجاست و خودش هم دوست ‌دارد در این تیم بماند. بااین‌حال یحیی برای داشتن یک خط حمله آتشین نیاز به مهاجم زهردار و زوجی مطمئن در کنار کاسیانو دارد. شنیده می‌شود حمید مطهری در نساجی نام این بازیکن ازبک را در فهرست خرید تیمش قرار داده و درصورت جدایی تمیروف از پرسپولیس به احتمال فراوان این مهاجم جوان پیراهن تیم مازنی را بر تن خواهد کرد.

مهاجم‌ دیگر هنوز مشخص نیست

یحیی گل‌محمدی دو گزینه خارجی برای پست مهاجم درنظر دارد اما‌ تا این ‌لحظه فقط نام ‌کاسیانو شنیده و تا حدی قطعی شده است. مهاجمی ‌که در لیگ پرتغال بازی می‌کند و مبلغ رضایتنامه‌اش را 300 هزار یورو اعلام کرده‌اند.‌ مدیران پرسپولیس درتلاش هستند این پول را درنهایت آخر هفته به حساب باشگاه پرتغالی فراهم کنند و کاسیانو را برای امضای قرارداد به تهران بکشانند. از باشگاه پرسپولیس خبردار شدیم در شرایط فعلی تمام تمرکز مدیران باشگاه پرسپولیس روی جذب این مهاجم‌ خارجی است و از گزینه‌ دیگر مدنظر گل‌محمدی فعلا خبری درز پیدا نکرده اما آنچه عیان است تا جذب کاسیانو قطعی نشود، فعلا خبری از جذب مهاجم دیگر نیست و تا آن‌زمان تمیروف در پرسپولیس ماندنی خواهد بود.

پرسپولیس مهاجم می‌خواهد

منوچهر صفروف، وحدت هنانوف، شیرزاد تمیروف و گئورگی گولیسانی چهار بازیکن‌ خارجی فعلی پرسپولیس هستند. سه بازیکن اولی فصل پیش هم عضو این تیم بودند و گولیسانی هم در این فصل از اصفهان به پایتخت آمد تا قرمزپوش شود. تا اینجا همان‌طور که در ابتدا نوشتیم‌، چهار سهمیه خارجی پرسپولیس تکمیل است و برای یک یا دو بازیکن خارجی باید از سه بازیکن فصل پیش، نام یک یا دو بازیکن را قلم زد‌. نکته جالب اینکه هر سه بازیکن فصل قبل پرسپولیس با این تیم قرارداد دارند و تمایل دارند همچنان در این تیم بمانند! در این شرایط مدیران باشگاه کار دشواری را پیش‌رو خواهند داشت؛ از این‌جهت که هم باید رضایت بازیکنان خارجی مدنظر کادرفنی را جلب کنند و هم بازیکنان خارجی که دیگر نیازی به آنها نیست و به اصلاح فهرست‌پرکن شده‌اند.

اتفاقی که باعث شده یحیی در مصاحبه‌هایش تاکید کند به‌طور حتم دو مهاجم دیگر می‌خواهد و روند جذب بازیکن کند دنبال می‌شود. از طرفی درویش با سیاست خاصی کار را پیش می‌برد تا هنوز فصل شروع نشده در مقابل سرمربی تیمش قرار نگیرد. در این بین هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با نگرانی پیگیر وضعیت خط حمله تیم‌شان هستند. در این بین زمزمه‌هایی از جانب وزارت ورزش مبنی‌بر دستور توقف جذب بازیکن به مدیران پرسپولیس هم به گوش می‌رسد که البته از جانب دوطرف تایید نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج