جاباما
۱۲۲۴۵۱۰
۳ نظر
۳۴۲
۳ نظر
۳۴۲
پ

انتقاد پیشکسوت استقلال از اطرافیان آجورلو

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: تیمی که در کنار مصطفی آجورلو قرار دارد آن‌چنان قوی نیست تا بتواند کار را جمع‌وجور کند.

خبرگزاری فارس: هادی طباطبایی در خصوص شرایط فعلی تیم استقلال و نگرانی هواداران این تیم، اظهار داشت: ما هم نگران هستیم. شرایط فعلی خیلی مثبت ارزیابی نمی‌شود؛ با اتفاقاتی که افتاد، مربی‌ای که بلافاصله بعد از قهرمانی رفت، باشگاهی که تدبیری برای این اتفاق و اینکه چه کار باید انجام بدهد نداشت. انتخاب سرمربی جدید طول کشید. این مربی هم که آمده شناختی ندارد و نمی‌دانم به چه شکلی یارگیری می‌شود. همه این‌ها نقاط تاریکند و اوضاع مناسب نیست.

وی در مورد حضور ساپینتو و اینکه آیا می‌تواند از نظر فنی به استقلال کمک کند، گفت: آنچه در مراسم معارفه از او دیدم بیشتر از اینکه حرف‌های منطقی بزند، حرف‌هایش عوام‌پسند بود. حرف‌هایی مانند اینکه من می‌خواهم ۴ قهرمانی بیاورم، بیشتر آدم را نگران می‌کند. من از او شناختی ندارم. در مربیگری فقط بحث فنی مطرح نیست. موارد زیاد دیگری هم مربی باید داشته باشد که مهم هستند. در کل کار سخت است و مدیریت باشگاه هم خوب عمل نکرده، مدیرعامل سال گذشته بیشتر به دنبال کارهای اقتصادی بود. تیمی هم که در کنارش قرار دارد هم آن‌چنان قوی نیست که بتواند کار را جمع‌وجور کند.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص یارگیری‌ها برای تقویت تیم در فصل جدید، عنوان کرد: به هر حال این بازیکنان هم زحمت می‌کشند و ارزشمند هستند. اما مهم است که به چه شکل انتخاب می‌شوند، چه کیفیتی دارند و آیا در استقلال جواب می‌دهند؟ در مورد این سوالات افرادی که مسئول هستند باید صحبت کنند.

طباطبایی در مورد اینکه هواداران استقلال امسال انتظار تکرار قهرمانی دارند اما به عنوان مثال وضعیت خط دفاعی که یکی از عوامل اصلی قهرمانی بود با جدایی دانشگر و وضعیت نامشخص سیلوا، آن‌ها را نگران آماده سازی تیم برای فصل جدید کرده، گفت: این‌ها بحث‌های فنی است. تنها بخش دفاعی نیست و خیلی موارد دیگر هم وجود دارد که باید لحاظ شوند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم نگرانی‌هایی که داریم از بین بروند، تیم نتیجه بگیرد و بتوانیم مجددا قهرمانی را کسب کنیم ولی واقعیت این است که روند خوبی وجود ندارد.

وی افزود: فصل گذشته یک تیم آماده و شکل‌ گرفته داشتیم. مدیریت هم کاری به بحث فنی نداشت، بچه‌های تیم آماده بودند، تیم خوبی درست شده بود، کار را جلو بردند و قهرمان شدند. البته از لحاظ مالی هم حمایت شدند اما الان هنر مدیریت این است که امسال بتواند دوباره یک تیم را جمع و درست کند. در این مقطع بین دو فصل نقش مدیریت خیلی تعیین‌کننده است. در کل امیدوارم همه این نگرانی‌ها تمام شوند و با شروع مسابقات شاهد اتفاقات خوب برای استقلال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.k

      آقای آجرلو این چه وضع تیم هستش از پرسپولیس یاد بگیر.

    • ن

      از آقای طباطبایی توجیهات عجیب شنیدن !!
      مربیان جهان از بازیکن آماتور ستاره می سازند نگرانی بعد از استخدام مربی رده بالای اروپایی بی‌مورد است

    • ناشناس

      تنها پیشکسوت کیسه که حرفای منطقی می زند. و شعور فوتبالی دارد. اکثر کیسه ها فقط و فقط هوچی گری و اتهام زنی و جعل را بلدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج