۱۲۲۴۶۱۹
۱ نظر
۴۱۴
۱ نظر
۴۱۴
پ

رشیدی: یامگا هم برود استقلال خلع سلاح می‌شود!

پیشکسوت استقلال گفت: پارسال دیاباته و قایدی را از دست دادیم حالا ژستد که رفته می خواهند یامگا و مطهری را هم ببرند تا استقلال خلع سلاح شود!

خبرورزشی: پیشکسوت استقلال گفت: پارسال دیاباته و قایدی را از دست دادیم حالا ژستد که رفته می خواهند یامگا و مطهری را هم ببرند تا استقلال خلع سلاح شود!

منصور رشیدی، بازیکن و مربی اسبق استقلال درباره انتشار خبر جدایی احتمالی یامگا، گلزن فصل پیش استقلال و شرایط این روزهای استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

ضمن عرض تسلیت؛ مطلع شدیم در غم از دست دادن یکی از نزدیکان تان به سوگ نشسته اید؟

بله برادر همسرم که در اهواز زندگی می کرد بر اثر بیماری در سن ۵۴ سالگی از دنیا رفت! من هم چند روزی است به خوزستان آمده ام تا کنار خانواده و اقوام باشم .از ابراز همدردی تان ممنونم.

از اوضاع نقل و انتقالاتی استقلال خبر دارید؟

شنیدم یک رسانه خارجی از جدایی یامگا خبر داده! این موضوع تا چه اندازه صحت دارد...!

رسانه ها در حال بررسی این موضوع هستند. به نظر شما جدایی یامگاه چقدر به استقلال لطمه می زند؟

تا اینجا که هر اتفاقی در نقل و انتقالات افتاده به ضرر استقلال بوده! ژستد که جدا شد، دانشگر که رفت، سیلوا که نماند، عارف غلامی که می خواهد به قطر برود، حسین زاده که قرار است راهی بلژیک شود، شنیدم جلالی و صادقی هم به خاطر یک اشتباه محاسباتی باید به سایپا برگردند، فقط یامگا برای ما مانده بود که او هم اگر برود دیگر کاملا خلع سلاح می شویم. متاسفانه اوضاع استقلال اصلا خوب نیست و اتفاقات پارسال در حال تکرار شدن است.

رشیدی: یامگا هم برود استقلال خلع سلاح می‌شود!

منظورتان کدام اتفاقات است؟

وقتی استقلال دیاباته و مهدی قائدی را از دست داد در واقع زهر استقلال در خط حمله گرفته شد و تا بازیکنان جدید به خودشان آمدند و استقلال کمی توانست در خط حمله تقویت شود هافبک‌ها و مدافعان بودند که برای استقلال گل می زدند ولی امسال استقلال تیم قهرمان است و باید با شرایط بهتری به لیگ برگردد! حالا هم که ژستد رفته، یامگا هم می خواهد برود! شنیدم مطهری را هم سپاهان خواسته. دیگر کسی برای ساپینتو نمی ماند برای استقلال که آنجلو گل بزند. اصلا این پرتغالی می تواند یازده نفرش را جور کند! در استقلال چه خبر است؟ چرا لاستیک های ماشین استقلال یکی بعد از دیگری پنچر می شوند!

به نظر شما ممکن است اوضاع تیم استقلال در روزهای آینده بهتر شود؟

با این وضعیت امیدوارم بهتر شود. البته باشگاه پرسپولیس هم مثل استقلال پول خوبی بابت فروش سهامش در حسابش ریخته و خوب هم خرج می‌کند. اما در این شرایط بغرنج مالی که مردم با مشکلات اقتصادی درگیر هستند باید کمی مراعات هزینه ها را هم بکنند. پولی که امروز در حساب باشگاه استقلال است پول این ملت است. پول کارگر و جوان دانشجویی است که به عشق استقلال آن را سهام خریده! بنابراین نباید آن را حیف و میل کنند. البته تا جایی که می شود باید برای حفظ نفرات اصلی تیم خرج کرد. به هر حال مردم این پول را داده اند تا استقلال قدرتمند باشد.

چرا مسئولان باشگاه اقدامی نمی کنند؟ فکر می کنید آجرلو بتواند از پس این شرایط بربیاید؟

ظاهراً که او مدیر کاربلدی است ولی تا اینجا هنوز نتوانسته خودش را نشان بدهد. تمرینات خیلی از تیم ها شروع شده ولی وضعیت استقلال هنوز روبه راه نیست. هر روز هم بدتر می شود. امیدوارم هرچه سریعتر اوضاع استقلال روبه راه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون طرفداری

      میشه تابشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج