اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۵۳۷۱
۴ نظر
۱۳۱
۴ نظر
۱۳۱
پ

پیوس: سیدجلال مربی بزرگی می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از تصمیم دو طرفه یحیی گل محمدی و سیدجلال حسینی، مدعی است مدافع پرافتخار این تیم قادر است در مربیگری نیز شرایط خوبی را دنبال کند.

ورزش سه: فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس و آقای گل تاریخ این باشگاه درباره حضور در محل تمرین این تیم و دیدار با بازیکنان و اعضای تیم گفت: به شخصه هر فرصتی نصیبم شود دوست دارم کنار این تیم باشم. پرسپولیس به همگی ما هویت و افتخار داده است و واقعا خوشحال می‌شوم و روحیه‌ام عوض می‌شود وقتی در کنار تیم حاضر می‌شوم.

وی ادامه داد: اتفاق خوب برایم این بود که خیلی از دوستان قدیمی مثل آقای پروین و محمدخانی و دیگر دوستان را هم بار دیگر دیدم. بازیکنان پرسپولیس هم واقعا نشان دادند که برای شروع تمرین بی تابی می‌کنند و مطمئن هستم با این انگیزه فصل فوق العاده‌ای پیش روی تیم خواهد بود.

پیوس درباره تصمیم سیدجلال حسینی برای خداحافظی و تجربه مربیگری گفت: بارها گفته‌اتم و باز هم می گویم که سیدجلال قطعا می‌توانست همچنان به عنوان بازیکن کار را دنبال کند. او یک استثنا محسوب می‌شود و کاملا مشخص است از اراده، انگیزه و زندگی فوق العاده‌ای برخوردار است که همچنان توانسته بالاتر از جوانان کار را دنبال کند. با این حال حضورش در مربیگری را باید به فال نیک گرفت و با شرایطی که همگی ما از او سراغ داریم قطعا قادر خواهد بود یکی از مربیان پرافتخار فوتبال نیز لقب گیرد.

وی ادامه داد: این البته بستگی به خواسته او هم دارد. چیزی که مشخص است او شخصیت بزرگی دارد که به او کمک خواهد کرد و تجربه بالایی نیز در این زمینه با توجه به سال ها بازی و کار کردن زیر نظر مربیان بزرگ به دست آورده است. با این حال مسلما او از هر فرصتی باید برای یادگیری و پشت سر گذاشتن کلاس‌ها نیز بهره ببرد تا در این مسیر نیز همانند دوران بازیگری دست نیافتنی شود.

پیوس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات خوبی داشته ایم و مسلما فرصت برای تقویت بیشتر تیم هم وجود دارد. مسلما پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود. کادرفنی و مدیریت و بازیکنان و حمایت هواداران همه چیز در کنار هم قرار گرفته اند و من تلاش برای قهرمانی و انگیزه تمرین و موفقیت را در چشمان بازیکنان هم می‌دیدم. مسلما یک فصل خوب برای هواداران در پیش خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      بله مربی بزرگی میشود دقیقا مثل خوده شما که خیلی موفق بودی

    • ناشناس

      مثل خودت 😄

    • ناشناس

      خودت هرچی شدی،اونم میشه

    • ناشناس

      🤣🤣🤣🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج