۱۲۲۵۸۵۷
۱ نظر
۹۸۷
۱ نظر
۹۸۷
پ

پشت پرده حمایت عجیب آزمون از اسکوچیچ

کاربران توییتر مدعی هستند قراردادی که مدیر برنامه اسکوچیچ برای سردار آزمون بسته تا او سفیر برند یک فروشگاه زنجیره ای شود، باعث حمایت سردار از اسکوچیچ و موضع گیری او علیه کارلوس کی روش شده است.

طرفداری: کاربران توییتر مدعی هستند قراردادی که مدیر برنامه اسکوچیچ برای سردار آزمون بسته تا او سفیر برند یک فروشگاه زنجیره ای شود، باعث حمایت سردار از اسکوچیچ و موضع گیری او علیه کارلوس کی روش شده است.

مطرح شدن نام کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال باعث شد برخی بازیکنان تیم ملی به حمایت از سرمربی تیم، دست به کنش های اینستاگرامی بزنند و در این میان حتی بازیکنی که یک بازی ملی هم ندارد و افتخارش دعوت به یک اردوی ملی است، به عنوان بازیکن ملی از ادامه حضور اسکوچیچ دفاع کند.

 رسانه طرفداری، هیچ نفع و ضرری از حضور مربیان خاصی در تیم ملی نمی برد و اگر هم درباره حضور کی روش در تیم ملی مطلبی منتشر کرده به این دلیل است که خبرنگار طرفداری از یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال خبری به دست آورده بود با این عنوان که یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال با کی روش تماس گرفته و کی روش گفته برای حضور در ایران شرط مالی نگذاشته است، این خبر را ما در تقابل با نگرانی پکیج بندان و دلالان اطراف فوتبال مطرح کردیم که بعد از اعلام حضور احتمالی کی روش ناگهان به هم ریخته و سراسیمه از شرط های مالی بزرگ کی روش خبر داده بودند که بعدا معلوم شد اشتباه و تنها از ترس آنها بابت تعویض احتمالی مربی تیم ملی بوده است.

اما پشت پرده ماجرا چه بوده است؟ گفته می شود سردار آزمون که در بین ۲ نیمه بازی ایران و الجزایر از اسکوچیچ عصبانی شده و حتی بر سر او فریاد کشیده و تهدید به کناره گیری از تیم ملی کرده است در قامت اصلی ترین حامی این روزهای اسکوچیچ، بازیکنان را به حمایت از سرمربی تیم ملی دعوت کرده است.

اما چرا آزمون در قامت حامی تازه اسکوچیچ عرض اندام می کند؟ کاربران توییتر می گویند او به تازگی یک قرارداد تبلیغاتی با یک فروشگاه زنجیره ای که از نام های معروف فروشگاهی در کشورهای جنوب شرقی آسیا هم هست، بسته است و این قرارداد را از قضا، مدیربرنامه های اسکوچیچ برای او ترتیب داده است و همین مساله باعث بروز دوستی های تازه حداقل در بعد تبلیغاتی شده است، به عبارتی سردار، سهم العمل مدیر برنامه های اسکوچیچ را با حمایت از سرمربی مورد نظر این شخص به جای آورده است.

بلافاصله در فضای مجازی، کنایات و نیش هایی متوجه سردار آزمون شده است، سردار که از نتیجه گیری تیم ملی و اعتماد به مجموعه فنی حرف زده است و در قامت بزرگتر تیم ملی وعده درخشش در جام جهانی داده با این کنایات در توییتر مواجه شده است که فلانی تو اول، مسئولیت های تازه خود در خارج از کشور را به گردن بگیر تا بعد برای تیم ملی تصمیم سازی کنی!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غضنفر

      الان وقت حاشیه سازی برای تیم ملی نیست.
      بهترین عملکرد در تاریخ فوتبال ایران مربوط به صعود مقتدرانه
      در دوره. فعلی می‌باشد. چگونه میتوان این واقعیت را نادیده
      گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج