adexo3
۱۲۲۶۱۷۴
۶۹۳
۶۹۳
پ

تصویر کاپیتان دوم استقلال با کوهی از انگیزه

روزبه چشمی که در لیگ بعدی به عنوان کاپیتان دوم آبی ها انجام خدمت خواهد کرد، انگیزه بالایی برای اثبات خودش به ساپینتو دارد.

ورزش سه: روزبه چشمی که در لیگ بعدی به عنوان کاپیتان دوم آبی ها انجام خدمت خواهد کرد، انگیزه بالایی برای اثبات خودش به ساپینتو دارد.

چهار سال و یک ماه پیش بود که روزبه چشمی به عنوان یکی از مهره های اصلی تیم کارلوس کی روش در رقابت های جام جهانی به میدان رفت. بازیکنی که با توجه به توانایی های بالایش، قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارد که همین مسئله باعث تمجید سرمربی وقت تیم ملی شده بود.

حالا و در روزهایی که استقلال خود را برای فصل بعدی آماده می کند، چشمی نیز پا به پای سایر نفرات در نخستین تمرین آبی ها با ساپینتو حاضر شده و قصد دارد از همان روز اول به سرمربی پرتغالی نشان دهد که می تواند برای فصل بعد روی توانایی های او حساب ویژه ای باز کند.

تصویر کاپیتان دوم استقلال با کوهی از انگیزه

روزبه یکی از بی سر و صداترین تمدیدی های تابستان آبی ها بود. بازیکنی که فصل قبل و در روزهای بحرانی استقلال در خط دفاعی بارها و بارها به کار فرهاد مجیدی آمد و خط دفاعی این تیم با حضور چشمی آمار بسیار خوبی را نیز به ثبت رساند و اکنون این بازیکن امیدوار به تکرار روزهای خوب فصل قبل است.

با جدایی وریا غفوری از استقلال، روزبه در صف کاپیتان های آبی پوش یک خط به جلو آمده و به کاپیتان دوم تیمش تبدیل می شود. پس از سیدحسین، حالا چشمی به یکی از بازیکنان با سابقه استقلال تبدیل می شود که ساپینتو نیز می تواند حساب ویژه ای روی او باز کند.

هر چند که تغییرات در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی غیرممکن به نظر می رسد اما این مسئله نیز باعث نخواهد شد تا چشمی به یاد 4 سال قبل، یک جام جهانی دیگر را نیز تجربه کند که البته راه بسیار سخت و دشواری در پیش دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج