۱۲۲۶۳۴۹
۱۸
۱۸
پ

بازگشت پوگبا به یوونتوس قطعی شد؟

انتقال پل پوگبا با یوونتوس را دیگر باید قطعی دانست.

ورزش سه: انتقال پل پوگبا با یوونتوس را دیگر باید قطعی دانست.

 قرارداد پل پوگبا در پایان فصل گذشته با منچستریونایتد به اتمام رسید و این بازیکن می‌توانست به صورت آزاد به هر تیمی منتقل شود. بسیاری از باشگاه‌های اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن بودند و از باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شد؛ اما در نهایت باز هم این یوونتوس بود که موفق شد توجه این ستاره فرانسوی را جلب کرده و او را برای حضور در تورین متقاعد کند تا بار دیگر پوگبا پیراهن این تیم را به تن کند. 

بازگشت پوگبا به یوونتوس قطعی شد؟
پوگبا دفعه قبل که منچستریونایتد را ترک کرده بود نیز تصمیم به پیوستن به یوونتوس گرفت و دوران درخشانی را در این تیم سپری کرد. درخشش او در تورین بود که باعث شد یونایتد بار دیگر برای جذب او اقدام کرده و رکورد نقل و انتقالاتش را برای بازگرداندن این بازیکن به اولدترافورد بشکند.

بازگشت پوگبا به یوونتوس قطعی شد؟

ستاره فرانسوی این روزها در تورین حضور دارد و دیروز تست های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. دقایقی قبل صفحه رسمی توئیتر یوونتوس، اولین تصویر از پوگبا با پیراهن بیانکونری را منتشر کرد. او در سالن بدنسازی و در حال خوش و بش با لئو بونوچی دیده می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج