adexo3
۱۲۲۶۳۷۴
۱۷۱
۱۷۱
پ

بارسلونا به دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

در ملاقات اخیر بین رئیس بارسلونا و ژرژ مندس، مدیر برنامه های برناردو سیلوا، دو طرف در مورد چگونگی جذب این بازیکن از سیتی صحبت کرده اند.

ورزش سه: در ملاقات اخیر بین رئیس بارسلونا و ژرژ مندس، مدیر برنامه های برناردو سیلوا، دو طرف در مورد چگونگی جذب این بازیکن از سیتی صحبت کرده اند.

شش روز پیش بود که در بارسلونا بین خوان لاپورتا، رئیس بارسا و ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی فوتبال، ملاقاتی صورت گرفت و دو طرف در مورد مسائل مختف نقل و انتقالات صحبت کردند. رئیس بارسا در معارفه فرانک کسیه این ملاقات را تایید کرد ولی حاضر نشد در مورد جزئیات بیشتر آن صحبت کند.

بارسلونا به دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

امرزو موندودپورتیوو گزارش داد که لاپورتا و مندس در این ملاقات به طرح ریزی یک نقشه راه برای انتقال برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی پرداخته اند.

سیتی برای فروش برناردو 100 میلیون یورو می خواهد و واضح است که بارسلونا توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد. لاپورتا و مندس اما به این نتیجه رسیده اند که پس از فروش بخشی دیگر از دارایی های باشگاه، اقدامی جدی برای انتقال برناردو انجام دهند. آنها به این جمع بندی رسیده اند که سیتی در نهایت قبول خواهد کرد که با رقمی بین 70 تا 80 میلیون یورو برناردو را واگذار کند و اینکه مبلغ انتقال را در سه یا حتی 4 قسط پرداخت کنند.

 
بارسلونا به دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

 بارسلونا همچنین خوشبین است که بتواند فرانکی دی یونگ را نیز با 80 میلیون یورو به منچستریونایتد یا چلسی واگذار کند اما بخش قابل توجهی از مبلغ فروش ستاره هلندی به جذب رابرت لواندوفسکی از بایرن اختصاص خواهد یافت. بارسا برای رقم زدن انتقال برناردو بیش از هر چیزی به فروش 15 درصد از حق پخش بازی هایش به کمپانی  BLM نیاز دارد. موندو همچنین نوشته است که برناردو با بارسلونا به توافق شخصی رسیده و حاضر شده برای سال اول، دستمزد پیشنهادی اندک بارسا را قبول کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج