۱۲۲۶۴۸۴
۲ نظر
۹۷۷
۲ نظر
۹۷۷
پ

زوج ایده‌آل خط دفاع پرسپولیس پیدا شد

با خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای بازی این سؤال به وجود می‌آید که زوج ایده آل مرکز خط دفاع پرسپولیس را چه کسانی تشکیل خواهند داد؟

خبرورزشی: به نظر می‌رسد علیرضا ابراهیمی نیز به شکلی دیگر از تیم پرسپولیس جدا شود و در این میان یحیی گل محمدی ۴ گزینه روی میز دارد؛ مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی و علی نعمتی.

یکی از مشکلات اصلی که پرسپولیس در فصل قبل داشت خط دفاعی این تیم بود. زوج سید جلال و فرشاد فرجی یا حتی سید جلال و نعمتی یا نعمتی و فرجی و هر یک از این نفرات با وحدت هنانوف (!) نتوانست انتظارات را برآورده کند. دیدار برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی نشان داد که پرسپولیس چه مشکلات بزرگی در خط دفاعی خود دارد.

با این حال یحیی گل محمدی پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، خوشبینانه وارد مسابقات لیگ برتر شد درحالی که شاید فکرش را نمی‌کرد خط دفاعش آن اقتدار فصول گذشته را نداشته باشد. یحیی گل محمدی خودش هم یک بار اعتراف کرد تیمی‌قهرمان لیگ برتر می‌شود که کمتر گل بخورد.

سرخپوشان پایتخت همان طورکه انتظار می‌رفت در تابستان خط دفاعی خود را تقویت کردند و خرید مرتضی پورعلی گنجی بهترین خبر برای هواداران این تیم بود. با خرید مرتضی پورعلی گنجی این سوال به وجود می‌آید که چه کسی زوج خوبی برای این بازیکن در مرکز خط دفاعی به شمار می‌آید؟ به احتمال خیلی زیاد یحیی گل محمدی از زوج پورعلی گنجی و گولسیانی در خط دفاعی خود استفاده می‌کند اما آیا این تصمیم درستی است؟

یحیی گل محمدی در نیمه اول بازی دوستانه با تیم امیدهای پرسپولیس از زوج فرشاد فرجی و علیرضا ابراهیمی‌استفاده کرد ولی در نیمه دوم مرکز خط دفاع تیمش را به مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی سپرد. انتخاب اول سرمربی پرسپولیس به گفته اطرافیانش برای مرکز خط دفاع این تیم در فصل جدید، مرتضی پورعلی گنجی است که یحیی گل محمدی اعتقاد و اعتماد فراوانی به او دارد. زوج مناسب او اما گئورگی گولسیانی است. یحیی گل محمدی به شدت از خرید این مدافع گرجستانی راضی است چرا که گولسیانی اهل زیر توپ زدن نیست و سبک دلخواه یحیی گل محمدی را دارد. این مدافع گرجی نه تنها روی زمین بازی می‌کند و از قدرت بازیسازی برخوردار است بلکه روی هوا هم یک مدافع سرزن و مقتدر نشان داده است.

یحیی گل محمدی روی این زوج حساب ویژه ای باز کرده است. البته علی نعمتی گلزن ترین مدافع فصل گذشته پرسپولیس محسوب می‌شود که ظاهرا با توجه به کمبود بازیکن در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، لیگ را به عنوان مدافع چپ آغاز خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الکویت

      از کجا پیدا کردن نکنه از توی شانسی در اوردن

    • نان

      تو اول اسمتو ایرانی کن بعد نظر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج