۱۲۲۶۷۰۰
۱ نظر
۳۲۴
۱ نظر
۳۲۴
پ

اصرار یحیی روی جذب دو مهاجم خارجی

مدیران پرسپولیس فصل نقل‌وانتقالات را با قدرت شروع کردند و از خط دروازه تا دفاع و هافبک بازیکنان جدیدی به عضویت این تیم درآمدند اما پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد و با توجه به اینکه تا شروع فصل جدید زمان زیادی باقی نمانده کادرفنی و هواداران نگران وضعیت خط حمله تیم‌شان هستند.

فرهیختگان: مدیران پرسپولیس فصل نقل‌وانتقالات را با قدرت شروع کردند و از خط دروازه تا دفاع و هافبک بازیکنان جدیدی به عضویت این تیم درآمدند اما پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد و با توجه به اینکه تا شروع فصل جدید زمان زیادی باقی نمانده کادرفنی و هواداران نگران وضعیت خط حمله تیم‌شان هستند. در شرایطی که مدت طولانی از شروع مذاکره با کاسیانو دیاس موریرا مهاجم باتجربه ویزلا می‌گذرد، مدیران پرسپولیس همچنان موفق به جذب این مهاجم برزیلی نشده‌اند و شایعات زیادی درباره وی منتشر شده که نشان می‌دهد هر احتمالی درباره‌اش وجود دارد. با این حال قرمزها تاکید دارند که او حتما می‌آید و تاکید دارند که با اضافه شدن کاسیانو و یک مهاجم خارجی دیگر پرونده پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات بسته خواهد شد.

 یحیی از نیم‌فصل کاسیانو را می‌خواست

نام این مهاجم برزیلی را در یکی، دو ماه گذشته زیاد شنیدیم اما سبک بازی کاسیانو مدت‌هاست مورد‌توجه کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته است و یحیی از نیم‌فصل قبل خواهان اضافه شدن این بازیکن تیره‌پوست بود. در آن زمان مذاکراتی بین پرسپولیسی‌ها و مدیران باشگاه ویزلا انجام شد اما با توجه به اینکه باشگاه پرتغالی نتوانست جانشین کاسیانو را پیدا کند مبلغ رضایتنامه ‌او را افزایش دادند تا دست پرسپولیسی‌ها در پوست گردو بماند! با منتفی‌شدن جذب کاسیانو پرسپولیسی‌ها سراغ تمیروف رفتند و این مهاجم ازبک به جای کاسیانو سرخ‌پوش شد.

اختلال ایجنت‌ها در روند مذاکرات

مدیران پرسپولیس حدود یک ماه و نیم است که با کاسیانو و باشگاه ویزلا درحال مذاکره هستند اما دخالت چند ایجنت باعث شد کار جذب این مهاجم بازهم گره بخورد. هرچند به نظر می‌رسد در ماجرای دخالت ایجنت‌ها مدیران باشگاه پرسپولیس هم مرتکب اشتباه شدند. از این جهت که مدیران این باشگاه ابتدا از سفارت ایران در کشور پرتغال کمک خواستند سپس دو نفر کارگزار دیگر را مامور مذاکره با کاسیانو کردند، این درحالی است که مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیسی‌ها یک ایجنت دیگر را مسئول مذاکره با این تیم معرفی کرد! مجموعه‌ای از سلسله‌دخالت‌های بی‌مورد در این ماجرای ایجنت بازی سبب شد تا در روند مذاکرات مشکل جدی گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شود‌. ‌

 مبلغ رضایتنامه افزایش یافت کاسیانو تخفیف داد

دخالت‌های بی‌موردی که از جانب بعضی از ایجنت‌ها صورت گرفت سبب شد مدیران باشگاه ویزلا رقم قرارداد کاسیانو را از ۲۰۰هزار یورو به ۳۰۰هزار یورو افزایش دهند. اما پرسپولیسی‌ها در توافق ابتدایی که با کاسیانو داشتند قرار شد رقم قرارداد این بازیکن ۴۰۰هزار یورو باشد، با افزایش صدهزار یورویی مبلغ رضایتنامه ادامه مذاکرات به بن‌بست رسید تا جایی‌که کاسیانو راضی شد صدهزار یورو تخفیف دهد تا درمجموع جذب این بازیکن برای پرسپولیسی‌ها بیشتر از ۶۰۰هزار یورو آب نخورد.

 توافقنامه سه‌جانبه

خبرهایی مبنی‌بر اینکه پرسپولیسی‌ها بیشتر مبلغ رضایتنامه کاسیانو را پرداخت کردند شنیده می‌شد که صحت ندارد. خبری که از جانب باشگاه پرسپولیس هم تکذیب شد. مدیران پرسپولیس تا این لحظه هیچ پولی به حساب باشگاه ویزلا واریز نکرده‌اند. مدیران پرسپولیس از کاسیانو درخواست کردند ابتدا قراردادی که مربوط به این باشگاه و این بازیکن می‌شود را امضا کند اما کاسیانو به بندهایی از این قرارداد معترض شده و برای همین هم تا این لحظه زیربار امضای قرارداد نرفته است. البته خبرهایی هم به گوش می‌رسد که چون در باشگاه پرسپولیس این روزها خبری از پول نیست برای همین هم قراردادی امضا نشده؛ خبری که البته از طرف مدیران باشگاه موردتایید نیست.

 ویزلا: تا پول ندهید سفر بی‌سفر

مدیران باشگاه ویزلا در تماس با همتایان خود در تهران اعلام کردند تا پول رضایتنامه کاسیانو به حساب این باشگاه واریز نشود اجازه نمی‌دهند این بازیکن به تهران سفر کند. اتفاقی که سبب شده مدت زیادی از مذاکرات دوطرف سپری شود و بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران هستند تا بازهم در دقیقه نود تیم‌شان بدون جذب مهاجم دلخواه کادرفنی وارد بازی‌ها شود و شاید هم یحیی ناچار شود در واپسین روزهای نقل‌وانتقالات با توجه به کمبود مهره، سراغ بازیکنی در حد‌واندازه‌های تمیروف برود!

 یحیی بابایی را نخواست، گزینه دیگر هم خارجی است

در لیست مهاجم‌هایی که یحیی خواهان جذب آنها شده است به جز کاسیانو که هنوز خبری از حضورش در تمرینات نیست، نام بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده و گادوین ‌منشا هم به چشم ‌می‌خورد که هیچ‌کدام از این مهاجمان جذب نشدند. گل‌محمدی که دو گزینه از بازیکنانی که در خط حمله خواهان جذب‌شان بوده را ازدست‌رفته می‌بیند نمی‌خواهد سراغ بازیکنانی برود که در اولویت چهارم و پنجمش هستند. برای همین مربی پرسپولیس درکنار کاسیانو یک‌ مهاجم خوب خارجی دیگر را هم می‌خواهد.

پیمان بابایی یکی از گزینه‌های داخلی بود که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی فشار زیادی را وارد کردند تا یحیی او را جذب کند اما سرمربی پرسپولیس به نظر می‌رسد روی قول مدیران تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است و می‌خواهد درکنار کاسیانو یک مهاجم ‌خارجی دیگری را در خط‌حمله تیمش قرار دهد. برای همین هم در هفته‌های گذشته تعداد زیادی مهاجم‌ خارجی به این مربی معرفی شد و ایجنت‌ها فیلم‌های‌ زیادی در اختیار کادرفنی پرسپولیس قرار دادند اما تا این ‌لحظه هیچ‌کدام از مهاجمان خارجی مورد‌توجه گل‌محمدی قرار نگرفته است. یحیی مهاجمی می‌خواهد که درکنار شم بالای گلزنی، قدرت حفظ توپ و پرسینگ بالایی داشته باشد ضمن اینکه مبلغ قراردادش هم مدنظر است؛ چراکه شنیده می‌شود مدیران پرسپولیس رقمی حدود 300 هزار یورو برای مهاجم خارجی درکنار کاسیانو هزینه خواهند کرد. باید صبر کرد و دید بالاخره کاسیانو چه زمانی پرسپولیسی می‌شود و درصورت جذب این مهاجم پرتغالی، پروسه جذب دیگر مهاجم خارجی تا چه حد زمان‌بر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سجادی نامرد نمیزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج