۱۲۲۶۷۸۵
۳۱۳
۳۱۳
پ

مجیدی: لیگ نباید فدای جام جهانی شود

بازیکن آلومینیوم می‌گوید لیگ برتر ایران آنقدر حرفه‌ای نیست که بازی‌ها خیلی فشرده برگزار شوند.

ورزش سه: میثم مجیدی در حاشیه تمرین تیم‌شان با خبرنگاران هم‌کلام شد. او در مورد شرایط آلومینیوم گفت: ما ده روزی است اردوی‌مان را شروع کردیم و تمرینات پرفشاری را زیر نظر آقای رحمتی و کادرفنی ادامه می‌دهیم. تیم‌مان نسبت به سال گذشته جوان‌تر شده و این بازیکنان نیاز دارند در تیم جا بیفتند. سه روز دیگر اردوی‌مان اینجا تمام می‌شود و برای ادامه تمرینات آماده می‌شویم.

او ادامه داد: بازی‌های پیش فصل برای شناخت بیشتر کادرفنی نسبت به بازیکنان است. تیم ما خیلی جوان شده و خودش را برای فصل خیلی خوب آماده می‌کند. در دوسال گذشته هم نشان دادیم آلومینیوم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و امسال هم این اتفاق می‌افتد. تیم ما جوان شده و از مسئولین و هواداران می‌خواهم بیشتر از گذشته حمایت کنند؛ به این تیم باید فرصت داده شود. مطمئن باشید تیم خیلی خوبی هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. همانطور که پارسال هم تا فینال جام حذفی رفتیم، امسال هم قطعا این اتفاق می‌افتد. من به این تیم امیدوارم و انشاالله از اول فصل لیگ را با قدرت شروع کنیم ولی اگر در ابتدای لیگ اتفاقی هم افتاد ناامید نشوند.

او در مورد فشردگی لیگ بیان کرد: متاسفانه لیگ ما هنوز آنقدر حرفه‌ای نشده که بازی‌های فشردهای را انجام دهیم‌. با این مسافتی که بین شهرها وجود دارد تیم‌ها تحت فشار قرار می‌گیرند. امیدوارم برنامه‌ریزی درستی انجام دهند و لیگ را فدای جام جهانی نکنند. در همین لیگ بازیکنان تیم ملی انتخاب می‌شوند. ما با برنامه آقای رحمتی تحت فشار تمرین می‌کنیم تا آماده بازی‌ها بشویم.

او در مورد تفاوت مربی خارجی با داخلی گفت: اگر امکاناتی را که در اختیار مربی خارجی قرار می‌دهند به مربی داخلی دهند، کارایی مربی ایرانی خیلی بیشتر است چون بایکنان را بهتر می‌شناسند ولی از قدیم گفته‌اند مرغ همسایه برای ما غاز است! مربی‌های خارجی طوری برخورد می‌کنند که کسی نتواند جواب‌شان را بدهد.

میثم جیدی در مورد بحث سقف قراردادها اظهار داشت: من خودم فوتبالیستم و معتقدم فوتبالیست هر رقمی بگیرد حقش است چون خیلی فشار روی آنها است. پول مالیات و... از ما کم می‌شود. این پول‌ها حق‌شان است ولی باید با حساب و کتاب باشد. امسال تیم ما نظم مالی خوبی داشته و حاضر نبوده به هرقیمتی بازیکن بگیرد. بازیکنان جوان خوبی گرفتیم و مطمئنا امسال ستاره می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج