اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۶۹۳۳
۱ نظر
۴۵۹
۱ نظر
۴۵۹
پ

واگذاری رسمی دو ورزشگاه به سرخابی‌ها

با اعلام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار است به صورت رسمی سند مالکیت دو ورزشگاه به نام استقلال و پرسپولیس شود.

ورزش سه: با اعلام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار است به صورت رسمی سند مالکیت دو ورزشگاه به نام استقلال و پرسپولیس شود.

عصر امروز مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و رضا درویش مدیرعامل استقلال با همراهی چهره‌هایی چون محمد مومنی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال و حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به دیدار علیرضا زاکانی شهردار تهران رفته و پیرامون مشکلات زیرساختی تیم خود صحبت کردند و مهم‌ترین مبحث جلسه، تعیین‌تکلیف سرنوشت دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) بود.

امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با شبکه خبر در توضیح جلسه امروز گفت: جلسه خوبی برقرار شد و در این جلسه، دغدغه‌های این دو باشگاه محبوب کشورمان طرح شد و آقای زاکانی شهردار تهران از قبل پیش‌بینی‌هایی را کرده بودند که چگونه می‌شود به این دو باشگاه بزرگ کشور کمک‌هایی انجام شود.

واگذاری رسمی دو ورزشگاه به سرخابی‌ها

وی افزود: امروز قرار است درباره مجموعه ورزشی شهید کاظمی و مجموعه ورزشی امام رضا(ع) که بهره‌برداری‌اش در اختیار این دو باشگاه بود، تصمیم‌گیری شود و مقرر شد با طی کردن مقدمات قانونی این دو مجموعه در اختیار این دو باشگاه پرطرفدار کشورمان قرار بگیرد و انشالله با این کار، یکی از دغدغه‌های تاریخی و بزرگ برطرف شود و خودشان بتوانند با کیفی‌سازی و سرمایه‌گذاری که در این دو مجموعه دارند، به توسعه ورزش کشور کمک کنند.

 

توکلی‌زاده در پاسخ به واگذاری دائمی دو مجموعه به سرخابی‌ها توضیح داد: بله، انشالله با طی کردن مراحل قانونی و تفاهمی که با وزارت ورزش صورت خواهد گرفت، دو مجموعه به دو باشگاه واگذار خواهد شد و شهرداری تهران کمک خواهد کرد که این دو باشگاه پرطرفدار و محبوب دارای دو مجموعه ورزشی ثابت و مداوم شوند.

واگذاری رسمی دو ورزشگاه به سرخابی‌ها

معاون شهردار تهران درباره این‌که آیا این دو ورزشگاه جزو دارایی‌های استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود، گفت: بله، تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و وزارت ورزش منعقد خواهد شد و این مسئله در دستور کار قرار گرفت که گفتگوها انجام شود و قرار است خیلی سریع و طی یک هفته تفاهم‌نامه نهایی شود و از خدمات متقابلی هم برای ورزش همگانی شهر تهران و توسعه کارها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران توسط باشگاه‌های محبوب انجام شود.

واگذاری رسمی دو ورزشگاه به سرخابی‌ها
 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      بههههههله اولش آجرلوی عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج