جاباما
۱۲۲۷۱۷۲
۳۷۰
۳۷۰
پ

پافشاری عجیب کمیته فنی برای برکناری اسکوچیچ!

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال از تغییر رویه هیات رییسه فدراسیون در قبال دراگان اسکوچیچ شاکی هستند...

طرفداری: اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال از تغییر رویه هیات رییسه فدراسیون در قبال دراگان اسکوچیچ شاکی هستند...

اعضای کمیته فنی به هیچ وجه قصد ورود به مسائل تیم ملی بزرگسالان را نداشتند چرا که پیش از این نیز فدراسیون هرگز از آنها در این خصوص نظر نخواسته بود و دایره فعالیت آنها به انتخاب مربی تیم ملی جوانان و تایید مربی تیم ملی نوجوانان محدود می شد اما فدراسیون فوتبال پس از آن که با هجمه های زیادی برای برکناری دراگان اسکوچیچ روبرو شد توپ را به زمین کمیته فنی انداخت و از آنها خواست تصمیم شان درباره دراگان اسکوچیچ را اعلام کنند.

اعضای کمیته فنی ابتدا با این استدلال که هیات رییسه به حرف آنها اعتنایی نمی کند، مقابل این خواسته مقاومت کردند و مدعی شدند نمی خواهند بی دلیل وارد این حیطه شوند اما به آنها اطمینان داده شد هر تصمیمی از لحاظ فنی درباره دراگان اسکوچیچ بگیرند، مورد تایید است. اعضای کمیته فنی نیز پس از برگزاری نشستی طولانی، برکناری دراگان اسکوچیچ را مصوب کردند و به هیات رییسه گزارش دادند با توجه به شرایط فعلی، ادامه همکاری با سرمربی کروات به نفع تیم ملی نیست.

پس از این اقدام، اعضای کمیته فنی منتظر بودند اعضای هیات رییسه به قول خود عمل کنند و مصوبه آنها را در تصمیم نهایی خود مدنظر قرار بدهند اما هیات رییسه بعد از شنیدن دفاعیه اسکوچیچ و البته در واقع بعد از تلاش های برخی پکیج بندها و دلال های اطراف دراگان اسکوچیچ که با استفاده از نفوذ آشکار و پنهان خود دنبال حفظ سرمربی کروات تیم ملی هستند، ترجیح داد تصمیم گیری درباره اسکوچیچ را چند روزی عقب بیاندازد و به برگزاری یک نشست مشترک با اعضای کمیته فنی و نشست دوباره ای با دراگان اسکوچیچ موکول کند.

همین تعویق، شایعه حفظ دراگان اسکوچیچ را پر رنگ کرده و حالا از فدراسیون فوتبال خبر می رسد همین شایعه باعث دلخوری برخی اعضای کمیته فنی شده و آنها اعلام کرده اند اگر هیات رییسه در این ماجرا با آنها بازی کرده باشد، به صورت دسته جمعی از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال انصراف می دهند.

یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال با تایید این موضع، گفته است حتی اگر اعضای هیات رییسه به صورت موقت دراگان اسکوچیچ را حفظ کنند، باز هم رییس جدید فدراسیون قطعا بعد از پیروزی در انتخابات هشتم شهریور ماه، در اولین اقدام دراگان اسکوچیچ را کنار می گذارد اما تنها تفاوتش این است که تیم ملی زمان بیشتری را از دست می دهد و اغلب اعضای کمیته فنی نیز از منصب خود کنار می کشند.

البته گویا میرشاد ماجدی در گفتگوی خصوصی با یکی از اعضای کمیته فنی، اطمینان داده او و همقطارانش در هیات رییسه نیز مخالف ادامه فعالیت دراگان اسکوچیچ هستند اما برای صدور حکم نهایی، باید بیشتر بررسی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج