۱۲۲۷۲۲۴
۳۳۲
۳۳۲
پ

در شارلروا ماندم تا به جام جهانی بروم

در روزهای گذشته اخباری از علاقه چند تیم اروپایی از جمله بشیکتاش و نانت به علی قلی‌زاده منتشر شد، ولی این هافبک تیم ملی در مصاحبه با سایت بلژیکی DHNET تأکید کرد که فصل آینده هم در شارلروا می‌ماند و می‌خواهد نسبت به فصل قبل نمایش بهتری داشته باشد.

روزنامه ایران ورزشی: در روزهای گذشته اخباری از علاقه چند تیم اروپایی از جمله بشیکتاش و نانت به علی قلی‌زاده منتشر شد، ولی این هافبک تیم ملی در مصاحبه با سایت بلژیکی DHNET تأکید کرد که فصل آینده هم در شارلروا می‌ماند و می‌خواهد نسبت به فصل قبل نمایش بهتری داشته باشد.

قلی‌زاده درباره عملکرد پرنوسان فصل گذشته‌اش گفت: «به خاطر اردوی تیم ملی دو هفته دیرتر به تیم اضافه شدم و کمی مصدوم بودم که اجازه نداد در تمام بازی‌ها به زمین بروم. ولی وقتی شرایط بدنی‌ام بهتر شد با تیم هماهنگ و دوباره بازیکن مؤثری شدم.»  او در ماه اکتبر با چهار گل و یک پاس گل نمایش خیلی خوبی داشت، ولی در ماه دسامبر افت کرد که دلیلش را جدایی شامار نیکولسون دانست: «ما بیش از دو سال کنار یکدیگر بازی کرده بودیم و همدیگر را براحتی پیدا می‌کردیم. جدایی او مرا به دردسر انداخت و مجبور بودم با مهاجم جدید هماهنگ شوم.»

این بار اما قلی‌زاده بدون مصدومیت وارد تمرینات پیش‌فصل شده و امیدوار است که بتواند شروع بهتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد: «معمولاً در این سال‌ها مصدومیت‌های جزئی داشتم، ولی این بار نه. این کمک می‌کند که از نظر ذهنی آزاد باشم. هرچند دیرتر به تمرینات اضافه شدم، ولی احساس آمادگی بدنی خوبی دارم. این دومین فصل ما با هدایت آقای استیل است و می‌دانیم که از ما چه می‌خواهد.»

شارلروا در آخرین بازی تدارکاتی‌اش شکست خورد، ولی قلی‌زاده گفت: «دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و این بازی‌ها بی‌اهمیت است. این شکست‌ها کمک می‌کند نقاط ضعف‌مان را بشناسیم و روی آنها کار کنیم ولی گاهی وقتی همه چیز در بازی‌های تدارکاتی خوب است، تیم خودش را رها می‌کند و شروع فصل خوبی ندارید.»

قلی‌زاده چهار سال قبل جام جهانی را به‌دلیل مصدومیت از دست داد، ولی امیدوار است که این بار در فهرست تیم ملی باشد: «آن زمان فرصت بازی کمی در تیم ملی داشتم و تازه به فوتبال اروپا آمده بودم. امسال شانس بیشتری برای دعوت شدن دارم. این یک افتخار بزرگ است که عضو تیم ملی کشورم با حدود ۹۰ میلیون هوادار باشم. این رویای هر بازیکنی است.»

قلی‌زاده گفت که اسکوچیچ شرط دعوتش را حضور در ترکیب ثابت تیم دانسته و برای همین ترجیح داده تابستان امسال به تیم دیگری منتقل نشود: «اگر در باشگاهت فیکس نباشی، چطور می‌خواهی در جام جهانی بازی کنی و مؤثر باشی؟ من ترجیح دادم که به تیم دیگری نروم.»

او درباره شایعه حضورش در لیگ ترکیه گفت: «در اینستاگرام پیام‌های زیادی از هواداران بشیکتاش دریافت می‌کنم. البته ترجیح می‌دهم در یکی از پنج لیگ بزرگ اروپا بازی کنم، ولی عجله‌ای نیست و فعلاً تمرکزم روی شارلروا است.»

قلی‌زاده اضافه کرد: «نمی‌خواهم دروغ بگویم. البته که جام جهانی برایم اهمیت زیادی دارد. ولی اگر خیلی به آن فکر کنم، شاید روی عملکردم تأثیر منفی بگذارد یا حتی منجر به یک مصدومیت شود.»

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج