۱۲۲۷۸۴۷
۳۷
۳۷
پ

اعلام فینالیست‌های لیگ برتر والیبال ساحلی

تیم‌های شهداب یزد و هورسان رامسر با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ساحلی به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

ورزش سه: تیم‌های شهداب یزد و هورسان رامسر با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ساحلی به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (شنبه ۲۵ تیر) با چهار دیدار به میزبانی باشگاه شهداب یزد در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه پیگیری شد.

در نخستین دیدار چهار تیم برتر این مسابقات، تیم شهداب یزد در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۷ موج سواران ساحل نوشهر را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

بهمن سالمی و آرش وکیلی با این پیروزی که برابر عباس پورعسگری و سینا شوکتی به دست آمد، به عنوان نخستین فینالیست لیگ برتر ساحلی در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند. قضاوت این دیدار برعهده حسن بازدرهوا و احسان براتی‌کیا به عنوان داور اول و دوم بود.

در دومین مسابقه این مرحله نیز تیم هورسان رامسر (حامد میرزاعلی – علیرضا آقاجانی) موفق به شکست سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو) با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۹ شد تا حریف شهداب یزد در دیدار نهایی شود. قضاوت این مسابقه را نیز حمیدرضا طوسی و مسعود حمدانی به عنوان داوران اول و دوم برعهده داشتند.

در دو دیدار دیگر امروز که در گروه تیم‌هایی که برای رتبه پنجم تا هشتم بازی می‌کردند، برگزار شد، تیم‌های پیکان بندر دیر و بسآمد گستر تهران با شکست حریفان خود به رتبه پنجمی مشترک دومین دوره لیگ برتر ساحلی دست یافتند. فولاد جوان هرمزگان و فولاد هرمزگان نیز در جایگاه هفتم مشترک قرار گرفتند.

فردا (یکشنبه ۲۶ تیر) مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی با دو دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

ساعت ۱۹:۴۵ دیدار رده‌بندی (موج سواران ساحل نوشهر – سنگ آهن بافق)

ساعت ۲۰:۳۰ فینال (شهداب یزد – هورسان رامسر)

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و دکتر وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون که امروز (شنبه ۲۵ تیرماه) به یزد سفر کردند، میهمان ویژه دیدارهای امروز و فردای لیگ برتر ساحلی در یزد هستند و در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها نیز شرکت خواهند کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج