۱۲۲۸۰۲۹
۹۷۴
۹۷۴
پ

حمایت بی‌سابقه یک پرسپولیسی از وریا

صحبت های محمدرضا زادمهر، چهره سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس در حمایت از کاپیتان سابق استقلال خبرساز شد.

طرفداری: صحبت های محمدرضا زادمهر، چهره سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس در حمایت از کاپیتان سابق استقلال خبرساز شد.

دکتر محمدرضا زادمهر، سرپرست سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره اتفاقات امروز فوتبال ایران به نکاتی اشاره کرده است که مرور این نکات قطعا خالی از لطف نیست. وی با حمایت از اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، به انتقاد از کسانی پرداخت که هیچ خروجی مثبتی در کار اداره فدراسیون فوتبال نداشته اند اما دوباره برای حضور در فدراسیون فوتبال نامزد شده‌اند.

فوتبال ما یک قدم عقب رفته است

اسکوچیچ در شرایطی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شد که هیچ کدام از مربیان داخلی فوتبال ما جرات نداشتند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند. او آمد و با تیم ملی یکی از بهترین نتایج تاریخ فوتبالمان را گرفت و موفق شد تیم ملی را به جام جهانی فوتبال ببرد، بعد هم به علت دلایلی که بیشتر آنها واهی است آمدند و این مربی خوب را کنار گذاشتند. حالا فوتبال ما با کنار گذاشتن این مربی به نظر من یک قدم عقب رفته است.

بعدها می فهمیم چه کار زشتی کرده‌ایم

 این مربی بدون سر و صدا آمد و کار خودش را کرد و حالا هم رفته است، به نظر من شاید ما لایق یک مربی قلدر باشیم که با حاشیه و سر و صدا و توهین کردن به دیگران بیاید و کار کند، به هیچ کس احترام نگذارد، لیگ فوتبال را به دلخواه خودش تعطیل کند. خلاف اسکوچیچ که کم حاشیه و آرام آمد و با وجود این که برای او هیچ کار هم نکردیم، تیم ملی فوتبال کشورمان را موفق کرد و حالا به خاطر رفتاری که با او کرده ایم به نظرم باید اندکی به خودمان نهیب بزنیم. بعدها می فهمیم چه کار زشتی کرده ایم.

چه کار برای فوتبال کرده اید که دوباره نامزد می شوید؟

 در ساختار مدیریتی فوتبال ما یک اشکال عمده و تلخ وجود دارد. هیچ سازمانی برای ارزیابی کارنامه مدیران وجود ندارد. کسانی که هیچ عملکرد مثبتی در فوتبال نداشته و تازه فوتبال ما را به دردسر هم انداخته اند در همین فضای بدون ارزیابی می آیند و دوباره نامزد ریاست فداسیون فوتبال می شوند. ما باید اندکی با ارزیابی و نظارت کار کنیم. بهترین کار این بود که برویم و از مدیران موفق گذشته درخواست کنیم بیایند وسط گود و شایستگی های خود را عرضه کنند. مگر ما آقای دادکان و صفایی فراهانی را نداریم؟ این مدیران قدرتمند و لایق هنوز هستند و هنوز می توانیم از توان مدیریتی آنها استفاده کنیم.

به خاطر وریا، فولاد تیم دوم من است

از این که وریا غفوری به تیم فولاد می رود خوشحالم. اگر این قرارداد رسمی شود، من از این به بعد فولاد را بعد از پرسپولیس تیم دوم خودم می دانم. هر جا حمیدرضا گرشاسبی حضور داشته، با توان بالای مدیریتی خود تیم را موفق کرده است. این مدیر از دسته مدیرانی است که کار خود را خوب بلد است، انتخاب مربی خوب و جوانی مثل نکونام، عملکرد مثبت تیم فولاد، جذب نفرات موثر و... می تواند فولاد را در آسیا موفق هم کند. برای وریا غفوری هم آرزوی موفقیت در تیم جدیدش را دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج